צמידים של מחזיקת תיק החינוך
צמידים של מחזיקת תיק החינוך

"ראשון צועדת לשוויון": הצמידים של מחזיקת תיק החינוך בתגובה לשר החינוך

הבוקר הוחלט לקיים שיח על סובלנות וקבלת האחר בכל בתי הספר בעיר, בעקבות התבטאותו של הרב פרץ נגד קהילת הלהט"ב

פורסם בתאריך: 12.1.20 12:22

"במקום להילחם בחושך עלינו להגביר את האור", כך נכתב על צמיד שענדה מחזיקת תיק החינוך בעירייה עו"ד ליאל אבן זהר, בעקבות דבריו מעוררי המחלוקת של שר החינוך הרב רפי פרץ על קהילת הלהט"ב שהתפרסמו בריאיון שנתן לידיעות אחרונות בסוף השבוע האחרון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הריאיון של שר החינוך ביום שישי האחרון עורר סערה רבה לאחר שהרב פרץ התייחס לשאלה מה היה עושה לו אחד מילדיו היה מגלה נטייה מינית שונה, וענה כי "ברוך השם, הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה". דבריו של שר החינוך עוררו כעס רב בקרב הורים ומורים רבים ברחבי הארץ, וברשויות מקומיות רבות הוחלט לפתוח את יום הלימודים בבתי הספר בדיון בנושא סובלנות וקבלת האחר. גם בעיריית ראשון לציון הוחלט לקיים הבוקר (ראשון), שיח עם התלמידים בנושא סובלנות וקבלת האחר בכל בתי הספר בעיר.

הגדילה לעשות מחזיקת תיק החינוך בעירייה עו"ד ליאל אבן זוהר, שענדה על ידה שני צמידים שהופקו על ידי העירייה, כשעל אחד מהם נכתב: "ראשון צועדת לשוויון", ועל הצמיד השני נכתב ציטוט של א.ד. גורדון: "במקום להילחם בחושך, עלינו להגביר את האור".

אבן זהר סיפרה ל"השקמה ראשון לציון" כי בהנחית ראש העירייה רז קינסטליך והיוועצות עם מינהל חינוך הוחלט שכל המורים בבתי הספר בעיר יקיימו הבוקר בשעת הלימודים הראשונה שיח עם התלמידים בנושא, "בדיון הוסבר לתלמידים על חשיבות קבלת השונה ועל הסובלנות זה כלפי זה.

"אנחנו רואים לנכון לתת שיוויון לכולם ומאמינים שיש מקום לכל המגדרים ללא הבדל גזע, דת ומין", ציינה אבן זהר והוסיפה, כי "היה חשוב לעשות את השיח עם התלמידים הבוקר והוא עבר בצורה טובה ומעוררת שביעות רצון. התלמידים שמחו לשתף פעולה לשאול שאלות ולהביע את דעתם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר