צילום: TAK L / shutterstock.com

שיעור מוזיקה בבית הספר: התלמידים ממתינים לכלי הנגינה

ההורים שילמו אבל כלי הנגינה שהובטחו לילדיהם עדיין לא הגיעו מתחילת השנה. העירייה: "צפויים לסיים את החלוקה בקרוב"

פורסם בתאריך: 18.12.19 15:49

"כבר ארבעה חודשים, מתחילת השנה, אנחנו מחכים לכלי הנגינה. כבר שי משלמים על זה, והילדים שרוצים לנגן בכלל לא יכולים". כך אומר השבוע אלון, תושב ראשון לציון שבנו מנגן על צ'לו במסגרת בית ספרית.

לדבריו, "בתחילת השנה שילמו כל ההורים לעירייה  480 שקל עבור שיעורי הנגינה, תוך התחייבות של העירייה לספק את כלי הנגינה. מעבר לתשלום הזה ניתן גם שיק על סך 1,000 שקל לפיקדון, אלא שכלי הנגינה בכלל לא הגיעו וכשהילדים בשיעור במקום לנגן הם יושבים משועממים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בתחילת השנה החל לפעול בכל בתי הספר היסודיים בראשון לציון פרויקט "בית ספר מנגן", שבמסגרתו העירייה מספקת בהשאלה כלי נגינה לילדים וההורים משלמים עבור השיעורים סכום של 480 שקל לשנה ו-1,000 שקל נוספים, דמי פיקדון.

הורים נוספים פנו למערכת "השקמה ראשון לציון" עם טענה דומה, ונראה כי הבעיה היא בעיקר עם ילדים המנגנים על צ'לו.

"גם הבת שלי מנגנת על צ'לו", אומרת יעל, תושבת העיר, ומסבירה: "מאז תחילת השנה היא לא עושה כלום בשיעורי המוזיקה. שילמתי אבל הבת שלי מגיעה מדי שיעור הביתה כשהיא מאוכזבת. בחרנו לרשום אותה לשיעורי המוזיקה על מנת שהיא תלמד, תתרגל ותנגן. בפועל היא יושבת מול המורה שנראית חסרת אונים משום שגם לה אין תשובות".

רוני עקירב יו"ר ועד ההורים מסר בתגובה: "ראשית, אני מברך על הפרויקט החשוב הזה שנקרא בית ספר מנגן שבו ניתנת ההזדמנות לכל ילד בראשון לציון לנגן על כלי נגינה במחיר שווה לכל נפש. לאחר בירור שערכתי עם הממונה על פרויקט בתי ספר מנגנים הובהר לי שאכן היו עיכובים של אספקת כלי הנגינה היות ובשנה זאת הצטרפו עוד בתי ספר לפרויקט".

"הבנתי שהפער צומצם ועוד השבוע יסופקו כל הכלים לילדים. יחד עם זאת נאמר לי שמתחילת השנה ניתנו שיעורי נגינה בכיתות. ולכן אני מניח שאלו חבלי לידה של תחילת פרויקט חשוב כל כך. בכוונתי לוודא ספציפית בכל בית ספר שהפער שנפתח בגלל האיחור באספקת כלי הנגינה יצומצם ככל האפשר. שיהיה בהצלחה לכל תלמידי העיר ואני בטוח שבסופו של דבר ראשון לציון תהיה העיר המובילה בכל הקשור לחינוך מוזיקלי לילדים"

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "אכן חל עיכוב בחלוקת הכלים, נכון לרגע זה סופקו כלים למרבית בתי הספר ואנו צפויים לסיים את החלוקה בימים הקרובים. נציין כי במקביל התקיימו שיעורים במסגרת אישית ומצומצמת על ידי מורים מקצועיים להוראת כלי נגינה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר