צילום: עיריית ראשון לציון

בית הספר ידלין: בדרך ל-12 שנים ברציפות

החל משנת הלימודים הבאה יהפוך בהדרגה בית הספר ידלין בראשון לציון לשש שנתי, בדגש על טכנולוגיה ויזמות עם תוכניות לימוד ייחודיות

פורסם בתאריך: 17.12.19 13:05

החל משנת הלימודים הבא תשפ"א, בית הספר ידלין בראשון לציון יהפוך לבית ספר שש שנתי צומח, כאשר בשנה הבאה ילמדו בו רק תלמידי כיתות ז' ובהדרגה הוא יהפוך לשש שנתי. החזון העתידי הוא להפוך את בית הספר לקמפוס 12 שנתי שייצור רצף לימודי מכיתה א ועד כיתה י"ב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בית הספר השש שנתי ישים דגש על טכנולוגיה ויזמות עם תכניות לימוד ייחודיות שיכללו בין היתר לימודים פעם בשבוע במרכז למצוינות "רון ורדי" בעיר. בשנת הלימודים תשפ"ב יעבור בית הספר העל יסודי של ידלין למשכן חדש באזור.

 

בית הספר ידלין נחשב לאחד מבית הספר המובילים בעיר, שאימץ גישה של קמפוסים במסגרתם התלמידים בוחרים את הקורסים שהם רוצים ללמוד החל מכיתה א'. בית הספר מדורג בעשירון העשירי, הגבוה ביותר מבחינת הישגים לימודיים ובנוסף דוגל בקידום זכויות ילדים ופיתוח מנהיגות בקרבם.

ראש העיר רז קינסטליך בירך על המהלך: "חשוב לנו להצמיח את בית הספר שזוכה להערכה והישגים רבים ולאפשר לעוד תלמידים ליהנות מחינוך איכותי שמאמץ גישה שונה וייחודית הנותנת דגש ליכולותיו של התלמיד. הצמחת בית הספר תיתן מענה להתפתחות של מרכז העיר".

מ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך ליאל אבן זהר: "הצמחת בית הספר ידלין החל משנה הבאה היא מהלך אסטרטגי שיאפשר לתלמידי הלומדים כיום בידלין להמשיך ישירות לעל יסודי בגישה ובשיטת הלימוד אליה הם מורגלים ושזכתה להצלחה רבה. בנוסף תאפשר לתלמידים נוספים המעוניינים בחינוך איכותי המקדם מדע, מחשבה, עצמאות ויזמות להצטרף לבית הספר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר