סערת הסייעת שהסירה את תמונת נתניהו: מה חושבים על כך בראשון לציון?

בין גינוי לתמיכה: סערת הסייעת הציתה ויכוח גם בראשון לציון

פורסם בתאריך: 27.11.19 12:56

סערת הסייעת בגן ילדים שהסירה את תמונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מהקיר בגן הילדים, גרמה לוויכוח עז בין הסייעות גם בראשון לציון.

הסייעת, אוסנת חגי, צולמה ביום ראשון כשהיא מסירה מהקיר בגן הילדים את תמונתו של נתניהו, ואומרת: "בתור אשת חינוך, אדם שמואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים לא יכול לשמש דוגמה לילדים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

לאחר מכן פנתה ישירות לראש הממשלה ואמרה: "אצלי בגן, התמונה שלך לא יכולה להיות על הקיר. לך לבית משפט, נקה את עצמך, ואם אתה זכאי – ברוך שובך. עד אז, התמונה הזו יורדת מהקיר שלנו".

הסרטון עורר סערה ומתקפה על חגי. גם שר החינוך, רפי פרץ, הגיב בנושא והודיע שהסייעת תוזמן לבירור. אלא שהיא התפטרה עוד לפני הבירור. הוויכוח שהתעורר ברשתות החברתיות בעקבות האירוע, לא פסח על ראשון לציון.

"אסור לשום דמות חינוכית ציבורית להביע דעה פוליטית במקום העבודה במוסד החינוכי ובטח שלא בצורה המבזה והמשפילה, כפי שאותה הגברת שמשהו בטעות קרא לה 'אשת חינוך' – עשתה. על אחת כמה וכמה בימים טרופים אלו של מערכות בחירות סוערות", אומר יו"ר ועד ההורים העירוני בראשון לציון, רוני עקירב. "על עובדי הציבור להישמר מכל משמר מהבעת דעות פוליטיות".

לתחושה הזאת שותפה גננת משלימה בעיר, שאמרה ל"השקמה ראשון לציון": "אני גננת כבר 30 שנה גננת והאירוע הזה מזעזע בעיניי. אני לעולם לא אערבב פוליטיקה בגן, חסר מה ללמד? יש לנו כל כך הרבה עבודה בגן, היום מלא ועמוס שלהתעסק בפוליטיקה זה לא לעניין. בפן האישי, אני חושבת שהמקרה הוא ביזיון למדינה. טוב שהסייעת התפטרה".

גננת מגן נוסף בעיר אמרה ל"השקמה ראשון לציון": "נהיה מסוכן להביע פה דעה, וזו לא רק התחושה שלי. המקרה שהיא עשתה חמור, אבל מפה ועד לפיטורים בשל דעה הדרך ארוכה מאוד. אין לפיטורים האלה שום הצדקה בעיניי וזה חמור שהבעת דעה שונה הפכה לפשע".

יו"ר ועד הגננות בהסתדרות המורים, מרסלה הירש, אמרה: "ראשית, משרד החינוך לא מחייב אותנו לשים תמונות של פוליטיקאים בפינת הלאום. בימים של בחירות, קרעים וקיטוב בחברה, לא נכון לתלות את תמונת ראשי הממשלה, אך מאחר שהיא כבר תלויה לא ראוי להפוך את הגן לזירה פוליטית. הסייעת פעלה לא באופן ממלכתי הראוי לאיש חינוך. אנו כגננות נמנעות מלהביע עמדתנו הפוליטית האישית במסגרת גן הילדים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תכלס

    מה שהכי דפוק בכל הסיפור, זה חוסר האובייקטיביות של כל המגיבים. היא לא לימדה את הילדים.. היא עשתה את זה מול המצלמה, לנוכח עיניים של אנשים בוגרים, זה לא הגן שלה או בבעלותה, והתמונה של נתניהו כרכוש/ ציוד שייך לגן… כך שבפועל מבחינה מקצועית-חינוכית היא לא עשתה כלום… כמו שם המחזה של שייקספיר ״מהומה רבה על לא דבר״…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר