צילום: צילום ראובן וליאור קפוטצינסקי

דורית קראדי מונתה למנהלת אגף יסודי במינהל החינוך I צפו:

קראדי, ששימשה ב-13 השנים האחרונות מנהלת בית הספר המשולב נווה עוז, אמרה: "הדבר הכי קשה עבורי הוא עזיבת הילדים. בכל בוקר נהגתי לחכות לילדים בשער, לברך אותם לבוקר טוב ולחבק אותם"

פורסם בתאריך: 25.11.19 11:44

מנהלת אגף יסודי חדשה במינהל החינוך בראשון לציון: דורית קראדי, מי ששימשה מנהלת בית הספר היסודי נווה עוז וכיו"ר תא המנהלים בראשון לציון. קראדי שנכנסה לתפקיד מחליפה את רונית רענן שפרשה לגמלאות. אגף החינוך היסודי אחראי על יותר מ-19 אלף תלמידים הלומדים ב-50 בתי ספר יסודיים בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מלבד תפקידה כיו"ר תא המנהלים בראשון לציון, קראדי מנהלת את בית הספר היסודי נווה עוז ב-13 השנים האחרונות. בעקבות המינוי, מסר ראש העירייה, רז קינסטליך, "דורית הובילה וקידמה בהצלחה פרויקטים ותוכניות חינוכיות בבית הספר. היא ידעה להוביל באופן נכון ובטוח את החינוך המשלב דתיים וחילונים. אין לי ספק שיכולותיה וניסיונה יובילו אותה להצלחה בתפקיד".

בית הספר שאותו ניהלה פעל כמסגרת חינוך המשותפת לילדים המגיעים מבתים חילוניים דתיים ומסורתיים. זאת במטרה שהתלמידים יכירו אלה את אלה, ויכבדו את אורחות חייהם של חבריהם לכיתה. בבית הספר נווה עוז מטמיעים את התהליך זו השנה השביעית, כאשר בוגרי המחזור הראשון עלו השנה לכיתה משלבת ראשונה בעל יסודי, בבית הספר אמירים.

בנוסף, שימשה דורית קראדי במספר תפקידים נוספים, כאשר בין היתר שימשה כמנטורית של מנהלים בתחילת דרכם, ממיינת מנהלים לקורסי ניהול ומנחה בפיתוח מקצועי של צוותי ניהול ומנהיגות ביניים בבתי ספר במגזר הערבי.

 

קראדי, אמרה בעקבות המינוי: "לאחר 17 שנה בהן אני עובדת בנווה עוז ראשון לציון, מתוכן 13 שנה כמנהלת אני מסיימת את תפקידי בתחושת סיפוק גדולה על הדרך המקצועית ועל המקום הנפלא שאפשר לי התפתחות מקצועית ומקום לביטוי היצירתיות. נווה עוז הוא בית מצוין הידוע האקלים המיטבי והישגי תלמידיו המצוינים. הצוות החינוכי הוא
מהטובים שיש וקהילת ההורים שותפה פעילה ותומכת בדרך החינוכית שמתווה בית הספר".

עוד מסרה כי "הדבר הכי קשה עבורי הוא עזיבת הילדים. בכל בוקר נהגתי לחכות לילדים בשער, לברך אותם לבוקר טוב ולחבק אותם. אני נפרדת מתפקידי אך ממש לא מהאנשים וקהילת נווה עוז החמה והמפלגה. זה המקום להביע את תודתי לראש העיר רז קינסטליך ומחזיקת תיק החינוך ליאל אבן זוהר על האמון שנתנו בי".

מ"מ ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך, עו״ד ליאל אבן-זהר, מסרה: "אנו מברכים על בחירתה, פה אחד, של דורית קראדי, מנהלת ראויה מוערכת ומנוסה בראשון לציון, לתפקיד ראש אגף יסודי בעירייה, ובטוחים שהיא תביא עימה רוח של שיתוף פעולה עם המנהלות והמנהלים של העיר, חדשנות, הישגיות, הכלה ויזמות, כפי שראינו גם את פועלה כמנהלת וכיו"ר תא המנהלים היסודיים בעיר בשנים האחרונות. דורית היא תוספת חשובה וראויה בהובלת מערכת החינוך של ראשון למובילה בישראל".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר