צילום: Africa Studio / shutterstock.com
צילום: Africa Studio / shutterstock.com

הורים טוענים על אלימות מצד סייעת: "הבת שלי בת ה-4 סיפרה שהיא עשתה לה כואב"

לטענת אימהות בגן התלוננות על הסייעת, אך דבר לא נעשה. ביום שלישי הן מתכננות להשבית את הגן

פורסם בתאריך: 17.11.19 14:01

"הבת שלי בת הארבע חזרה הביתה כשהיא בוכה וסיפרה לי שהסייעת עשתה לה כואב. זו הפעם השנייה שזה קרה והבנתי שמשהו קורה בגן". כך אומרת ל"השקמה ראשון לציון" אם לילדה בגן בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לטענת האם בפעמים שבהן שוחחה עם הסייעת היא התרשמה שמדובר באישה נעימה ומקצועית. אלא שבשלב מסוים, כאשר הביאה את בתה לגן, הילדה סירבה להיפרד ממנה. "הילדה שלי לא הסכימה לעזוב אותי במשך 20 דקות", מספרת האם, "היא חיבקה אותי ולא שיחררה. כששאלתי את הצוות למה זה ככה, הם סיפרו לי שכל יום החל מהשעה 14:00 בצהריים הבת שלי וילדה נוספת בוכות ואומרות שהן רוצות את אמא. זה הזמן שבעצם צוות הגן מוחלף בצוות הצהרון. דובבתי את הבת שלי ואז הסתבר שאחרי השיחה שלי עם הסייעת היא איימה על הבת שלי והפחידה אותה, ומאז היא מסרבת ללכת לצהרון".

אותה האם אינה היחידה. אם נוספת לילדה בצהרון, מספרת על מקרה דומה: "הילדה שלי פשוט בוכה והיא לא רוצה להישאר בצהרון. היא חזרה להרטיב בלילה והיא בוכה בלי הפסקה. כשאני מבקשת ממנה להפסיק לבכות היא אומרת לי שגם הסייעת לא אוהבת שהיא בוכה".

לדברי שתי האמהות נעשו פניות לעירייה במספר הזדמנויות, בהן ביקשו ההורים להחליף את צוות הסייעות בצהרון, אולם התגובה שקיבלו היא שלא ניתן להיענות לדרישה זו.

"אנחנו לא רוצים להחליף גן באמצע השנה, מה גם שהבעיה היא רק בצהרון ולא בצוות הגן שהוא מעולה. ביום שלישי הקרוב אנחנו מתכננים להשבית את הגן כמוצא אחרון. לא יכול להיות שהעירייה תסתכל רק על טובת הסייעת ולא על טובת הילדים הרכים. אם השבתה זה מה שצריך לעשות, נעשה גם את זה".

מעיריית ראשון לציון המסר בתגובה: "עם קבלת פניית ההורים, הוצע להורים להגיש תלונה במשטרה. קיימנו בירור מול מפעילת הצהרון שדחתה את הטענות וכן עם הורים נוספים בצהרון שהביעו שביעות רצון מתפקודה. מדובר בעובדת ותיקה ומוערכת מאוד על ידי ההורים לאורך שנים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר