ענת דדון
ענת דדון

בוטלה השבתת גני הילדים בראשון לציון בעקבות המחסור בסייעות

בהסתדרות המורים איימו להשבית שני גנים לאחר שהגננות נותרו עם סייעת אחת בלבד בגנים שבהם יש יותר מ-30 ילדים

פורסם בתאריך: 28.10.19 17:43

הסתדרות המורים, איימה להשבית מחר (שלישי) שני גנים בראשון לציון בעקבות מחסור בסייעות בגן. הודעת הסתדרות המורים פורסמה כיממה לאחר שפרסמה הודעה זהה בחולון. יו"ר המחלקה לגננות בהסתדרות המורים, ענתי דדון, הסבירה: "כל גן שיפתח עם סייעת אחת בלבד, הוא יושבת למחרת למשך שעתיים". ואולם, לאחר שהמפקחות שוחחו עם הגננות, הוחלט בשעות האחרונות לבטל את השביתה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הסתדרות המורים איימה בהשבתת הגנים משום שלטענתה "עיריית ראשון לציון מפרה את הוראות רפורמת הסייעת השנייה ובכך פוגעת מדי יום בתנאי העסקתן של גננות משרד החינוך".

בהסדרות מוספים כי בעקבות בעקבות ניוד של סייעות בגני ילדים בעיר ראשון לציון במהלך היום, בשני גנים בעיר נותרו הגננות עם סייעת אחת בלבד. "דבר המנוגד לתקן גני הילדים", כך נמסר בהודעת הסתדרות המורים, "אחרי הכל, בגנים ישנם ילדים שאינם גמולים, צעירים, הזקוקים לסיוע וטיפול אינטנסיבי".

בעקבות כך נמסר כי גן הילדים מגפיים בשכונת כלנית, המונה 31 ילדים וגן הילדים שקמה, המונה 33 ילדים, יחלו מחר את הפעילות בשעה 10:00, לאחר שהגנים יושבתו למשך שעתיים. אלא שבינתיים, בוטלה השביתה.

"על מחלקת החינוך בעיר לדאוג שיהיו מספיק סייעות בגני הילדים, על מנת להבטיח חינוך איכותי ובטיחותי לילדים ולצוות", מוסיפה דדון.

 

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "עיריית ראשון לציון רואה את טובת הילדים לנגד עיניה ועושה כל מאמץ כדי להבטיח שכל ילד יקבל את החינוך הטוב והאיכותי ביותר. יחד עם זאת, חשוב לזכור שישנם גורמים שאינם תלויים בנו, כמו חופשות לידה, עניינים אישיים או סיבות בריאותיות אחרות ועל רקע המחסור הממשי בסייעות, אנו נאלצים למצוא פתרונות מיידים מדי יום".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר