סטודנטים
צילום: עידן גרוס

על רקע הקמת מעונות בעיר: 10,000 סטודנטים פותחים את שנת הלימודים האקדמים

המלגות, ההלוואות ומרחבי הלמידה: כך מנסים בעיריית ראשון לציון לסייע לסטודנטים תושבי העיר

פורסם בתאריך: 27.10.19 14:55

כעשרת אלפים סטודנטים מראשון לציון פתחו את שנת הלימודים תש"פ, כאשר 32.2 אחוז מהם לומדים באוניברסיטאות, 44.5 אחוז במכללות והיתר באוניברסיטה הפתוחה ומכללות חינוך.

מרבית הסטודנטים מראשון לציון, בשיעור של 80.4 אחוז לומדים לתואר ראשון, 16.8 אחוז לתואר שני ו-2.3 אחוזים לתואר שלי ו-0.6 אחוזים לומדים במסגרות של לימודי תעודה.

שנת הלימודים האקדמית נפתחת בראשון לציון, על רקע התוכנית להקמת מעונות סטודנטים, שאליה התייחס הבוקר (ראשון) ראש העירייה, רז קינסטליך. "עיריית ראשון לציון מסייעת ותמשיך לסייע במתן מלגות והלוואות ללא ריבית והצמדה, כך שכל מה שנותר הוא להתרכז בלימודים", מסר קינסטליך לסטודנטים, "בימים אלה אנו נמצאים בעיצומו של מכרז להקמת מעונות סטודנטים שיאפשרו מגורים בחוויה סטודנטיאלית ובמחירים נמוכים ממחירי השוק, זהו מסר לצעירי העיר שעיריית ראשון לציון לצידם לאורך כל הדרך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כזכור, עיריית ראשון לציון הודיעה כי תקים בהשקעה של כמאה מיליון שקל, באמצעות החברה הכלכלית, קומפלקס סטודנטיאלי, בסמוך למכללה למינהל. קומפלקס המתוכנן יכלול 350 יחידות דיור עם רחבה ציבורית, קומת מסחר וחניון תת קרקעי, תינתן עדיפות לתושבי העיר שייהנו משכירות נמוכה ממחירי השוק.

קונסטליך הוסיף בנימה אישית כי "תקופת הלימודים באקדמיה הייתה אחת התקופות המרתקות והמעצבות ביותר בחיי. תקופה בה מרחיבים אופקים, פוגשים אנשים חדשים ומתכננים יחד את עתידנו התעסוקתי. שתהיה שנת לימודים פורייה ומוצלחת לכל הסטודנטים החדשים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם האקדמיה, יחד עם סטודנטים הממשיכים את לימודיהם".

בעיריית ראשון לציון מציינים כי כיום סטודנטים בעיר זכאים למלגות מוגדלות וסיוע בהלוואות בתקופת הלימודים. כך, למשל, מלגת פר"ח הוגדלה לעשרת אלפים שקלים במקום 6,200 שקל. בנוסף, מפנה עיריית ראשון לציון את הסטודנטים לקרן הלוואות של עד 12 אלף ללא ריבית וללא הצמדה לכל שנת לימודים, כאשר ניתן לפרוס את ההלוואה לעד 72 תשלומים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

כמו כן, אגף נוער וצעירים במינהל קהילה פתח השנה את "הפינה" – מרחב למידה לסטודנטים שפתוח משעות הערב ופועל עד שעות הערב המאוחרות. בנוסף, מרכז הצעירים מפעיל סדנאות המסייעות לסטודנטים בתחומים שונים ומגוונים : העברת מצגות, שיווק דיגיטלי , התמודדות עם חרדת מבחנים , פיתוח כישורי למידה ועוד.

עוד באותו הנושא:

יוצאים לדרך: פורסם מכרז להקמת מעונות סטודנטים ב-100 מיליון שקל

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר