שלום כיתה א': מה מאחלים לעצמם התלמידים החדשים?

אספנו עשרה בוגרי גן חובה שעומדים להתחיל את כיתה א' בעוד ימים ספורים, והם מתרגשים מאוד

פורסם בתאריך: 30.8.19 09:52

49 אלף תלמידים מראשון לציון יתחילו בראשון בספטמבר את שנת הלימודים החדשה  ב-83 בתי הספר וב- 414 גני הילדים הפזורים ברחבי העיר. מתוכם כ-3,500 תלמידים יעלו לכיתות א', אספנו לשיחה את העולים מהגן אל היסודי, ששיתפו את החלומות החששות והשאיפות שלהם. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אריאל כהן תעלה השנה לכיתה א' בבית הספר "מישור הנוף":

"אני מתרגשת מאוד להתחיל את השנה החדשה בבית ספר חדש, אני יודעת שהשנה חלק מהחברים בגן ימשיכו איתי לכיתה א' וחלק אחר בבית ספר אחר, אבל מצד שני אני אכיר חברים חדשים וזה נחמד. החשש היחידי שלי זה המורה כי אני קצת מתביישת וקצת חוששת ממנה, אבל אני בטוחה שזה יעבור ואני אהיה מאושרת בכיתה" .

עומר שנהב יתחיל את השנה בבית הספר לאומניות בשכונת אשלים:

"החלום שלי הוא שתיפול לי כבר השן ואני אוכל לבקש משאלה שתהיה לי שנה טובה, אני לא באמת חושש מבית הספר ולמעשה אני בעיקר מתרגש מהכיתה החדשה ,המורה והמנהלת. אני נכנס לבית הספר עם חברים שהיו איתי בגן ואנחנו נהיה באותה הכיתה וזה באמת משמח אותי".

עומר שנהב

ישי אוזן שיחל את השנה בבית הספר "הראל":

"אני מכיר את בית הספר עוד מאז שהייתי בעגלה, האחים שלי כולם למדו בבית הספר הזה ואני מתרגש מאוד להיות דור ההמשך של המשפחה בבית הספר. אני עולה לכיתה א' עם כל החברים שלי מהגן ואני מחכה לזה ממש כי אני יודע שיהיה לי כיף".

ישי אוזן

ענהאל חדד תעלה לכיתה א' בבית ספר "אביבים":

"אני מאוד רוצה להגיע ליום הראשון ללימודים, ללמוד להיות עם החברות והחברים שלי מהגן שיהיו איתי בכיתה. אני חולמת לרקוד ולשיר כמו נעה קירל ואני לא באמת חוששת מבית הספר. אמא ואבא הסבירו לי שאני כבר גדולה ושעכשיו אני אתחיל ללמוד וזה בדיוק מה שאני רוצה לעשות". 

חדד

נויה לוי עולה לכיתה א' מכיתת הגן בחטיבה הצעירה של בית הספר לאומנוי

"בינתיים אין לי חששות, אני רק קצת מתרגשת. יש כמה חברים שהיו איתי בחטיבה הצעירה. אני מקווה שישארו איתי גם בכיתה א'. ממש מחכה למפגש ביום שישי כדי לדעת מי יהיה איתי בכיתה. אני רוצה להיות תלמידה טובה וכשאהיה גדולה אני חולמת להיות טייסת קרב". 

נויה לוי

קסם רוזן תתחיל את השנה בבית הספר "רננים":

"אני מחכה לפתיחת השנה ומקווה שלא תהיה שביתה, כי קבעתי עם כל החברים והחברות מהגן שנלך יחד, למרות שלפי מה שהבנתי מאמא, רוב החברות שלי יהיו בכיתה המקבילה אבל זה לא משנה באמת כי בהפסקה נהיה יחד. אני רוצה להגיע כבר לחופש הגדול של שנה הבאה כדי לטוס עם סבא לחו"ל ועד אז אני מבטיחה שאהיה תלמידה טובה".

קסם

התאומות שי לי ומאור ירון שיתחילו את בית ספר "אמנויות", במסלול מונטסורי שנפתח השנה לראשונה:

שי לי: "אני מחכה כבר להתחיל את השנה ואין לי באמת חשש. אני מניחה שזה קשור גם לעובדה שהחברים שלי מהגן נועם, יוביק ומילי יהיו איתי בכיתה ואנחנו נחווה ביחד חוויות ונלמד יחד כמובן".

מאור: "אני מאחלת לעצמי שיהיו לי חברים חדשים בבית הספר ושאני אהיה המנצחת בכל משחק שנשחק, חוץ מזה אני לא באמת חוששת מבית הספר וכמו אחותי אני מחכה לו יחד עם החברים שלי מהגן יהיו איתי בכיתה".

שי לי ומאור

פריאל ויסמן תתחיל את השנה בבית ספר "רננים" בקרית ראשון: 

"יש הרבה חברים מהגן שעולים יחד איתי לכיתה א'. אך עניין החברים ממש לא מלחיץ אותי חברותית. אני מצליחה ליצור חברויות בלי בעיות ממש בשניות כך שזה ממש לא מדאיג אותי. העיקר זה שאצליח בלימודים. אני מקווה שהדרך שלי בלימודים תיהיה פוריה ומוצלחת. כי בסך הכול השער נפתח לנו לעולם מופלא קסום ומרתק,לעולם אותיות מילים ומספרים.

פריאל ויסמן

יערה סיגלר עולה לכיתה א' בבית הספר חב"ד: 

"אני קצת חוששת שיהיה לי קשה בלימודים ואני מקווה שיהיו לי חברות בבית הספר, משום שהחברים שלי מהגן לא יהיו איתי בבית הספר החדש וזה קצת מלחיץ אותי אבל אני מאמינה שאסתדר. חוץ מזה אני מאחלת לכולם שנה טובה ומוצלחת".

יערה סיגלר

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר