רגע לפני פתיחת השנה: בראשון לציון נותנים כבוד לגננות

על רקע מחאת ההורים וחשיפת פרשות ההתעללות הקשות, בעיר מוקרים ומודים לגננות בקמפיין מיוחד

פורסם בתאריך: 28.8.19 15:38

בראשון לציון נותנים כבוד לגננות. אחרי חודשים סוערים, שבמהלכם נחשפו פרשיות התעללות חמורות במספר גני ילדים ברחבי הארץ, הועלו בעיר שלטים שעליהן תמונות גננות המאחלות לתלמידים לקראת פתיחת שנת הלימודים: "שיהיה לכם יום של תכלת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השלטים הועלו אתמול (שלישי), לאחר שהורים רבים ברחבי הארץ, בהם בראשון לציון, הפגינו בקריאה להדק את הפיקוח על הגנים ולהציב מצלמות לאחר שנחשפו מספר מקרים של התעללות קשה בגנים. עוד לפני מחאת ההורים בקיץ האחרון, כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון", הורה ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, להתקין מצלמות במעונות בעיר.

אלא שלצד המקרים הקשים של התעללויות בילדים, גננות רבות שעושות את עבודתן אינן זוכות להערכה ראויה. לכן, החליטו בראשון לציון לצאת בקמפיין המביע הערכה לגננות העיר, המשתלבות בתוכנית "יום של תכלת".

מדובר בתכנית מניעה וכישורי חיים בגני הילדים, הפועלת בעיר מזה 12 שנים ומשולבת עם האגף הקדם יסודי ורשות למניעת הסמים ואלכוהול יחד עם משרד החינוך.

בשנה האחרונה חידשו ופיתחו את התוכנית, ובקרוב צפויה להיפתח הכשרה לגננות נוספות. בשלב זה נרשמו לתוכנית 35 גננות שיצטרפו לכ-120 גננות שעברו את ההכשרה בשנים האחרונות.

"התוכנית חשובה בעידן חיינו הטכנולוגי, ועוסקת בהטמעת ערכים של סובלנות, אכפתיות כלפי הזולת, לקיחת אחריות ושמירה על גופנו", אומרת מיה מזרחי עצמון, המשמשת כמנהלת התוכנית "יום של תכלת". "כמו כן, התוכנית משלבת את חשיבות הפעילות הגופנית, תזונה נכונה, זהירות בדרכים, בטיחות וחומרים שמזיקים לגוף".

מלבד הכשרת הגננות בעיר, התוכנית פונה גם להורי הילדים. "הורים לילדים שלומדים את התוכנית מוזמנים להרצאות בגן במהלך השנה", מוסיפה מזרחי עצמון, "בגן הם מקבלים כלים להתמודדות עם מצבים שנוים בבית, כיצד לנקוט אמצעי זהירות, תזונה נכונה ועוד. בכך אנו יוצרים רצף ומשולש בין הגננת לילדים ולהורים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר