עיריית ראשון לציון

לאחר כעשור: סגנית ראש מנהל החינוך בראשון לציון מסיימת את תפקידה

מירי אור גוטפריד שעשתה שורה של תפקידים באגף החינוך העירוני, מונתה למשרה בכירה ביהוד-מונסון

פורסם בתאריך: 15.8.19 10:34

פחות מחודש לפני פתיחת שנת הלימודים, הודיעה סגנית ראש מנהל החינוך בראשון לציון, מירי אור גוטפריד כי היא עוזבת את מערכת החינוך בעיר, לטובת תפקיד בכיר במסגרת מערכת החינוך העירונית ביהוד – נווה מונוסון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


גוטפריד, מילאה שלל תפקידים בכירים באגף החינוך. היא כיהנה בין היתר כמנהלת אגף בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים, כמנהלת אגף החינוך העל יסודי ובתפקידה האחרון כסגנית ראש מנהל החינוך, כאשר במסגרת הזו היא כיהנה גם כמנהלת אגף יזמות וחדשנות ומנהלת אגף החינוך היסודי. בנוסף, היא חברת דירקטוריון של החברה העירונית מזה שמונה שנים.

גוטפריד, שהגיעה לעיריית ראשון לציון לפני כעשור, נחשבת למנהלת מוערכת מאוד ואהודה במיוחד. היא מילאה שורה של תפקידים במערכת החינוך העירונית בראשון ובתחילת נובמבר הקרוב, היא תכהן בתפקיד בכיר במסגרת מערכת החינוך העירונית ביהוד – נווה מונוסון.

מירי אור גוטפריד

"אני לא עוזבת לחלוטין ואתחיל את התפקיד החדש שלי בתחילת נובמבר כך שאת פתיחת שנת הלימודים אני אעשה עם מערכת החינוך בראשון לציון", הבהירה גוטפריד והוסיפה "אני חושבת שזה נכון לכל אדם להתקדם ואם מגיעה הזדמנות ממשית כדאי לקחת אותה".

עוד מסרה כי "הם מפרגנים לי מאוד. אני מאוד מעריכה את ראש העירייה רז קינסטליך וסגנתו ליאל אבן זהר, עבדתי איתם במשך עשור בתפקידים כאלו ואחרים וכעת אני ממשיכה את תהליך הצמיחה שלי".

"אני מאוד אוהבת את ראשון לציון, את התושבים ואת ראשי העשייה בעיר. זה כמו בית בשבילי, אולם כפי שאמרתי, צריך להתקדם קדימה ולראות הכל בעין רחבה. אני מאחלת לכולם בהצלחה ואני משאירה מאחורי מערכת חינוך מצוינת וראויה מן המתקדמות בארץ".

עו"ד ליאל אבן זהר,סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך מסרה כי: "מירי שירתה את ראשון לציון ותושביה כמעט עשור. כראש אגף חינוך יסודי וחדשנות וכסגנית ראש המנהל, היא עשתה זאת ביסודיות, יצירתיות, ומחויבות גדולה. אנחנו מודים לה וכמובן מאחלים לה הצלחה רבה כראש מנהל החינוך ביהוד-מונוסון. אוסיף שמנהלים מראשון לציון מתקדמים ברמה הארצית, ולא בכדי, הרבה העיניים נשואות לראשון לציון ויש מה ללמוד מהחינוך בעיר, ואנו כמובן גאים בכך".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר