לראשונה: תלמיד מראשון לציון יתמודד בחידון התנ"ך העולמי

בזמן שאתם צפיתם ב"גבעת חלפון אינה עונה" מדי יום עצמאות, ירין בר חלם להשתתף בחידון התנ"ך. השנה זה יקרה, ולכבוד המעמד הוא גם פינק בפסוק שבו מופיעה ראשון לציון

פורסם בתאריך: 23.4.19 16:58

ביום העמצאות ה-71 לישראל, שיחל ב-9 במאי, יתמודד ירין בר בחידון התנ"ך העולמי, ובכך יהיה הנציג הראשון מהעיר ראשון לציון במתמודד בתחרות שהפכה לסמל יום העצמאות.

ירין, תלמיד כיתה י"ב בתיכון רביבים בראשון לציון, לא מסתיר את התרגשות. את השיחה עם השקמה "ראשון לציון" הוא פותח בפסוק מספר ישעיהו, ואומר: "רִאשׁ֥וֹן לְצִיּ֖וֹן הִנֵּ֣ה הִנָּ֑ם וְלִירוּשָׁלִַ֖ם מְבַשֵּׂ֥ר אֶתֵּֽן". מתברר שבר, כבר שנים חולם על המעמד. מדי יום עצמאות, הוא מספר, צפה בחידון וחלם להשתתף בו. ביום העצמאות הקרוב חלומו יתגשם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אני מרגיש גאווה לעיר ולמדינה והרבה אחריות לייצג את מדינת ישראל בחידון התנ"ך העולמי ביום העצמאות", אומר ירין, "בעבר אבא שלי זכה במקום השלישי בחידון התנ"ך הארצי. אני זכיתי במקום הראשון וזכיתי להיות חתן התנ"ך המחוזי והארצי שיוצא מהעיר".

 

במשך שנים הוא לומד, משנן ומתכונן לרגע שבו יתמודד מול בני נוער מכל העולם על תואר חתן התנ"ך עולמי. "תמיד היתה לי זיכה לתנ"ך, אמא שלי היתה מספרת לי עוד בילדותי סיפורי תנ"ך ואני מגיע מבית מסורתי", אומר ירין, "מאז שהייתי ילד קטן, ראיתי בכל יום עצמאות את החתנים בחידון העולמי ותמיד היתה לי הערצה כלפיהם. והיום הצלחתי לשים את עצמי באותו המקום".

וכשהו נשאל מה המיומנויות שנדרשות כדי לזכות בחידון תנ"ך, מחוזי, אצרי או עולמי, הוא משיב: "יש צורך בהרבה זיכרון ושליפה מהירה. המשפחה תמיד תמכה בי, יש הרבה שעות לימוד אבל עשיתי את זה מאהבה ללמידה".

אימו של ירין, נינה בר, גננת ותיקה בראשון לציון, שגידלה דורות של ילדים, מספרת גם היא על תחושת גאווה והתרגשות לקראת החידון. "ירין הוא ילד מדהים. הוא חכם, חברותי, מגיל קטן הוא מנגן בפסנתר ומשחק שחמט ובעבר גם היה שחקן כדורסל. יש בו באמת הכל מהכל. אני מאחלת לו שיצליח ושיהנה מהחוויה עצמה, זה כבוד גדול עבור כולנו לייצג את העיר ואת המדינה".

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר