צילום: Africa Studio / shutterstock.com
צילום: Africa Studio / shutterstock.com

40 גנים לגיל הרך יעברו לפיקוח מנהל החינוך

בכך מקווים בעיריית ראשון לציון להגביר את הפיקוח על מסגרות הגיל הרך

פורסם בתאריך: 7.4.19 18:00

עיריית ראשון לציון החליטה להכפיף את מערכת החינוך הלא פורמלית לגיל הרך, שמנוהלת על ידי החברה העירונית, למינהל החינוך. זאת, על אף שחוק החינוך החובה מתחיל מגיל שלוש ולכן המשפחתונים והגנים הפרטיים בישראל נותרים ללא פיקוח. המשמעות: כ-40 כיתות גן שמפעילה החברה העירונית יהיו כעת בפיקוח של מינהל החינוך בעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"זה היה צריך לקרות מזמן, גם בהיבט הארצי", אומרת מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, שהובילה את המהלך יחד עם המשנה לראש העירייה, סורין גנות ותמיכת ראש העירייה, רז קינסטליך. ״אנחנו בהנהלת העירייה מאמינים שחינוך לא מתחיל בגיל שלוש. המטרה היא יצירת תוכניות עבודה משותפות ורצף חינוכי, בכוונתנו לדאוג שילדי ראשון לציון יקבלו את החינוך הציבורי הטוב בישראל, ומינהל החינוך של העיר יחד עם החברה העירונית, יעשו זאת במשותף לטובת ילדינו, ברצף חינוכי ופדגוגי״.

בכך מקווים בעירייה להגביר את הפיקוח. זאת, לאחר שבראשון לציון הותקנו מצלמות בכל מעונות היום של החברה העירונית, בהם נמצאים יותר מ-1,100 ילדים בגילאי חצי שנה ועד שלוש. "אנו סומכים ידנו על צוותי מעונות היום המסורים העוברים השתלמויות והכשרות", אומר ראש העירייה, רז קינסטליך, "יחד עם זאת, ברור לנו שעצם הצבת המצלמות מפחיתה את הדאגה והחשש בקרב ההורים. אני קורא למדינה להגביר את האכיפה על הגנים הפרטיים. היכן שהעירייה יכולה להכיל פיקוח על החינוך הגיל הרך, היא תעשה זאת. אני מודה למ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר ולמשנה לראש העירייה- סורין גנות על הובלת הנושא".

בנוסף, החל מהשנה הבאה העירייה תפעיל את ״תוכנית הכוכבים״ למעונות פרטיים, שבמסגרתה יוענק דירוג עירוני לגני ילדים פרטיים לגיל הרך, כדי להגביר את הפיקוח ואת הבקרה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר