צילום: חורחה נובומיצקי

הושלם שדרוג חצרות גני הילדים – דשא במקום חול ב-380 גנים

לפני שלושה חודשים, מיד לאחר שנכנס לתפקיד, הבטיח רז קינסטליך לשדרג את החצרות ולהוציא את החול מהגנים. היום הוא גזר את הסרט. ויש בשורה גם בתחום שיפוצי הקיץ

פורסם בתאריך: 29.3.19 09:31

הושלם שדרוג גני הילדים בראשון לציון, בכל הגנים הוחלף החול בחצר לדשא סינטטי ואבנים משתלבות. בטקס חגיגי שהתקיים הבוקר (שישי) בחטיבה הצעירה נאות אשלים נגזר הסרט שחנך את החצר האחרונה ששודרגה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לאחר הבחירות, זמן קצר לאחר שנכנס לתפקידו כראש עיריית ראשון לציון, הבטיח רז קינסטליך, לזרז משמעותית את החלפת החול בדשא סינטטי בחצרות כל גני הילדים בעיר. ואכן, שלושה חודשים אחרי ההבטחה ובכל 380 גני ילדים בעיר בחצרות החולף החול לדשא סינטטי ואבנים משתלבות.

"חינוך ובריאות הילדים ניצבים בראש סדר העדיפות של העירייה", אמר ראש הערייה, רז קינסטליך בטקס חגיגי לסיום שדרוג הגנים שהתקיים הבוקר בחטיבה צעירה נאות אשלים. "אחת ההחלטות הראשונות שקיבלתי בתפקיד היתה להאיץ עד למקסימום את קצב השלמת שדרוג כל חצרות גני הילדים בעיר. אני שמח שאנו עומדים כאן היום אחרי שהמשימה הושלמה וכל חצרות הגנים שודרגו לרווחתם של ילדי העיר. אנחנו מתכוונים לשפץ בקיץ את הגנים בעשרות מיליוני שקלים. אני מאמין שסביבה חינוכית זה הדבר הכי חשוב עבור ילדים".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שפ"ע, אבי חיים, אמר: "אני מודה לראש העירייה על התמיכה והקצאת המשאבים לזירוז התהליך. באופן אישי הנושא היה חשוב לי כאב וכנבחר ציבור ואני סמוך ובטוח שילדי הגנים בראשון לציון ייהנו מהגינות המשודרגות ומהמראה החדש״

מינהל שפ"ע, בראשות ראובן הרשקוביץ, שאחראי על ניהול הפרויקט, הנחה את כל הקבלנים להתכנס ללוח הזמנים החדש וכאמור קיצר משמעותית את לוח הזמנים.

ילדי הגן הובילו והנחו את הטקס שבו נטלו חלק גם סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שפ"ע אבי חיים, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי, וחברות המועצה מיכל קלדרון ומעיין פלאח. בעירייה הדגישו כי ארגז החול ימשיך להיות נוכח בחיי ילדי הגנים, וכי אחת הסיבות המרכזיות שהובילו את העירייה להוציא את החול מהחצרות הייתה נושא הבריאות והתלונות של הילדים וההורים על עקיצות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כמה מעליב שגן חרטום האוניה מתחננים מתחילת השנה להחליף את החול המזוהם שחתולים ישנים עליו ועושים את הצרכים וכול פעם זורקיפ אותנו
    פשוט דואגים רק לגנים עם פרוטקציה
    פשוט חוצפה שאין לתאר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר