למכירה: תיק ים שמסנן חול וקופסה מיוחדת לדגני בוקר

ביריד מכירות שייערך ביום שלישי הקרוב במתחם G בסינמה סיטי יתארחו 13 קבוצות של יזמים צעירים שלראשונה ימכרו את מוצריהם

פורסם בתאריך: 21.3.19 15:25

ביום שלישי הקרוב, 26 במרץ, יתארחו בסינמה סיטי בראשון לציון 13 קבוצות במסגרת הארגון יזמים צעירים ישראל וייקחו חלק ביריד מכירות שבו ימכרו לראשונה את מוצריהן. ביריד ישתתפו תלמידים שלומדים בחטיבות הביניים במרכז ובשפלה כמו ראשון לציון, רחובות, נס ציונה וקרית מלאכי לאחר הכנה ממושכת של כמה חודשים שבהם תכננו ופיתחו את המוצרים.

בין המוצרים שיוצגו למכירה: מדבקות לשימוש חוזר לסגירת שקיות חטיפים, "מה בכריך?" – הפתרון למריבות סביב כריך הבוקר, "מדף קסם" – לחימום אחיד במיקרוגל, תיק לים עם רוכסן ורשת לסינון החול, קופסה לאיחסון דגני בוקר וחלב ומשחק מונופול לחיסכון בחשמל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


יריד המכירות שייערך ברחבת הכניסה במתחם G מהשעה 16:30 אחר הצהריים עד 20:30 בערב הוא חלק מהתחרות השנתית של הארגון, שבסופה נבחרת קבוצה אחת מתוך 170 המשתתפות אשר לאחר מכן נשלחת לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית של הארגון בחו"ל. ליריד יגיעו שופטים אשר יעניקו ציונים לקבוצות לפי פרמטרים קבועים מראש.

הדרישה הראשונה היא שכל קבוצה תציג באירוע מוצר סופי, ארוז ומעוצב המיוצר בכמות גדולה שתתאים למכירה. בנוסף, על הקבוצות להעמיד דוכן מכירות – עמדה שהקבוצה עצמה אפיינה, עיצבה, מיתגה ובנתה בהתאם לאסטרטגיית השיווק של המוצר. לבסוף, על הקבוצה להפגין מיומנויות מכירה – הקבוצות בונות אסטרטגיית מכירה, לומדות כיצד לפנות ללקוחות ואיך לספר את הסיפור מאחורי המוצר, וכל אחד מחברי הצוות הופך לשגריר של החברה ולאיש מכירות מן המניין.

יזמים צעירים ישראל השייך לארגון גג בינלאומי גדול הוא ארגון ללא מטרות רווח העוסק בחשיפת בני נוער לעולם היצירה, היזמות והעסקים תוך טיפוח חשיבה עצמאית, עשייה כלכלית ולימוד תוך התנסות. תוכנית הדגל של הארגון נקראת "עושים עסקים" ובמסגרתה מתנסות קבוצות בני נוער במחזור חיים מלא של חברה עסקית משלהם בהנחייתם של סטודנטים ומנטורים מהמגזר העסקי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר