המורה לילך קרקובסקי פותחת את הבוקר
המורה לילך קרקובסקי פותחת את הבוקר

צפו: המורה והתלמידים שפותחים את היום בחיבוק וריקודים

המורה לילך קרקובסקי שהחליטה לעזוב את עבודתה כעורכת דין ולעבור הסבה להוראה, לא מפסיקה להפתיע

פורסם בתאריך: 14.3.19 17:05

כשאתם שולחים את הילדים לבית הספר, אתם יודעים שהם ייכנסו לכיתות, יפגשו עם החברים, ישבו וילמדו. אלא שהורי ילדי כיתה ד'2 בבית הספר צמרות שבבאר יעקב השכנה, יודעים שהילדים שלהם ייכנסו לכיתות בצורה מיוחדת. לילך קרקובסקי, מחנכת הכיתה, יזמה פעילות אחרת לפתיחת היום: התלמידים עומדים בטור, לילך עומדת לפניהם בדלת הכיתה, כשלצד הדלת יש שמונה אפשרויות לבחריה כיצד התלמידים רוצים שהיא תברך אותם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המורה לילך קרקובסקי, בת 36, נשואה ואם לשלושה, החלה את דרכה המקצועית כעורכת דין עם תואר שני במשפטים. במשך עשור היא עבדה כעורכת דין, עד שהחליטה לעשות הסבה להוראה.  "במהלך השנים הרגשתי נבולה ולא מסופקת בחיי המקצועיים. אירועים שונים שהתרחשו בחיי גרמו לי להבין שהחיים קצרים מדי, ועליי לעשות רק מה שמסב לי אושר. כן, גם אם הדבר כרוך בלעזוב קריירה שהיא כבר מפותחת ולהתחיל בקריירה חדשה. ואכן, העזתי ללכת אחרי החלום, ובחרתי בהסבה לחינוך ולפני שנתיים התחלתי בעבודתי בצמרות", היא מספרת.

איך התלמידים מגיבים לפתיחת הבוקר?

"התלמידים מאוד אוהבים את פתיחת הבוקר המיוחדת הזו ומחכים לה. מדהים לראות שמרבית התלמידים פשוט רוצים חיבוק על הבוקר. אני חייבת לציין שלאחר מכן, היום מתחיל באווירה קצת שונה. הסתבר שמרבית התלמידים מצליחים לשים בצד רגשות ומחשבות מטרידות, ומצליחים להתמקד בלמידה".

צפו בפתיחת הבוקר:

קרקובסקי מספרת מאין שאבה את הרעיון: "זה נלקח מגני ילדים ומבתי ספר שונים בארה"ב. החלטתי ליישם את הרעיון אצלי לאחר שיחה עם יועצת בית הספר שלנו. שיתפתי אותה בעובדה שברצוני לעשות משהו שיתרום לאווירה נעימה בכיתה. הרעיון עלה כאפשרות, אך חששתי שמא חלק מהתלמידים לא ישתפו פעולה. בשלב כלשהו החלטתי שאני מנסה ליישם את הרעיון, והוא פעל נפלא".

וגם ההורים מרוצים. ספיר שמיר, אם של תלמיד בכיתה, אומרת: "אין ספק שבית הספר צמרות ובמיוחד תלמידי הכיתה זכו במורה מיוחדת במינה. זו מורה שמעבר להיותה משקיעה ומסורה בתחום המקצועי, היא קודם כל בן אדם מדהים, איכפתי ואהוב. היא הצליחה לסחוף אחריה את כל תלמידיה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר