יום הדמוקרטיה בגימנסיה הריאלית. ציום: דוברות העירייה
יום הדמוקרטיה בגימנסיה הריאלית. ציום: דוברות העירייה

בחירות בגימנסיה הריאלית בראשון לציון: התלמידים בחרו גנץ

הליכוד זכה רק ל-16% מקולות המצביעים. גם זהות של משה פייגלין הפתיעה

פורסם בתאריך: 6.3.19 10:44

בבחירות שנערכו אתמול (שלישי) בגימנסיה הראלית בראשון לציון, בשיתוף עם אתר "מאקו", זכתה מפלגת כחול לבן בראשות בני גנץ ויאיר לפיד ב-38% מהקולות, ואילו הליכוד קיבל 16% מהקולות, זהות – 10% ומרצ – 6%. עוד בתוצאות: העבודה – 5%, ישראל ביתנו – 5%, צומת – 5%, הימין החדש – 4% וכולנו – 3%.

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

הבחירות התקיימו בשיאו של "יום הדמוקרטיה", שכלל מפגש עם נציגי המפלגות, הייד פארק פוליטי ופאנל בהשתתפותם של אמיר אוחנה מהליכוד, ערן חרמוני מהעבודה, מהרטה ברוך רון ממרצ, איתן גינצבורג מכחול לבן, מירב בן ארי מכולנו, עודד פורר מישראל ביתנו, עו"ד גלעד סממה מגשר, עודד גילוץ מישר, מתן כהנא מהימין החדש, אורן חזן מצומת, עידית סילמן מאיחוד מפלגות בימין ועופר כסיף מחדש.

התלמידים, מכיתות י"א-י"ב, לקחו חלק בתהליך והצביעו במדגם. ספירת הקולות התבצעה על ידי  על ידי ההפקה והנהלת בית הספר ובשעה 14:00 בצהריים הוכרזו התוצאות.

עוד לפני שנערכה ההצבעה, הגיע לתיכון ראש העירייה, רז קינסטליך, שאמר לתלמידים: "הקשיבו לנציגי המפלגות, שמעו מה כל אחד מהם מציע לכם ומה משקף את השקפת העולם שלכם ובחרו רק מה שנכון לכם ולעתיד שלכם". 

מנהלת הגימנסיה הריאלית, איריס רון, סיכמה: " יום הדמוקרטיה מהווה נדבך בחינוך התלמידים לערכים דמוקרטיים ולאזרחות פעילה ומעצים את תחושת האחריות החברתית כלפי החברה במדינת ישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר