צילום: Tyler Olson / shutterstock.com
צילום: Tyler Olson / shutterstock.com

מחאת מבחני המיצ"ב: בבית ספר בארי לא שלחו את הילדים להיבחן

בבית הספר היסודי בעיר הצטרפו למחאת ההורים הגדולה. יו"ר ועד ההורים בבית הספר: "לא ייתכן ששנה שלמה מתגברים רק את כיתות ה' לקראת המיצ"ב"

פורסם בתאריך: 5.3.19 11:33

ההתנגדות והמחאה נגד מבחני המיצ"ב מצד ההורים, הגיעה גם לבית הספר היסודי בראשון לציון – בארי. הבוקר (שלישי) אלפי תלמידי כיתות ה' ו-ח' לא התייצבו לבחינה, זאת בעקבות הביקורת מצד ההורים על כך שהבחינות אינן משקפות את הישיג התלמידים וגורמות ללחץ מצד המורים והמנהלים שמשקיעים בהכנות לבחינה, במקום להתמקד בתכנים אחרים.

המחאה הגיעה גם לבת ים השכנה, שבה נעדרו הבוקר התלמידים מהמבחן וגם לבית ספר יסודי אחד בראשון לציון, בית הספר בארי שבשכונת כצנלסון. יו"ר ועד ההורים בבית הספר, אווה חאמי, מספרת: "הילדים הלכו ליום לימודים רגיל, הנהגת ההורים בבית הספר החליטה לשלוח את הילדים לבית הספר, אבל עם מכתבים מצד כל ההורים, שבוא הם נדרשים לא לעשות את מבחן המיצ"ב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חאמי מוסיפה כי "לא ייתכן ששנה שלמה מתגברים רק את כיתות ה' לקראת המיצ"ב, ישנם עוד כיתות בבית הספר שצריכות עזרה, אבל בגלל הלחץ והרצון לקבל ציונים טובים, מפנים את כל המשאבים לשכבת גיל הזאת וזה לא נכון מיסודו, מספיק מבחן פנימי של בית הספר, המיצ"ב מיותר ומלחיץ. כמעט שכל הורה השכבה שלחו מכתבים שהם לא רוצים שהילדים יבחנו, יש מספר הורים שחושבים אחרת, אבל הרוב עם הנהגת בית הספר".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית של ראשון לציון, רוני עקירב, אמר בתגובה: "זכותו של כל הורה להחליט עבור ילדו האם לעשות את הבחינה או לא. יחד עם זאת, יש לזכור שבית הדין לעבודה אסר על שיבוש קיום מבחני המיצ"ב ולכן לא עולה בדעתי האפשרות לעשות זאת. אני מקווה שמשרד החינוך והסתדרות המורים ימצאו את הדרך הנכונה והמקצועית ביותר כיצד לנהוג".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר