זלמן ארן
זלמן ארן

האם השכולה מזלמן ארן מזהירה: "אל תוציאו את הילדים לטיול"

קרינה גבליאוב, אם שכולה שבנה נהרג בפיגוע בגן העיר בראשון לציון, מסרבת לאפשר לבנה הצעיר לצאת לטיול בעקבות מזג האוויר. היא לא היחידה. יו"ר ועד ההורים: "מזג האוויר יהיה חמים. לא מבין מה הבעיה"

פורסם בתאריך: 28.2.19 18:57

ביום ראשון אמורים לצאת תלמידי כיתה ח' בבית ספר השש שנתי זלמן ארן, לטיול שנתי בעין בוקק שבדרום. אלא שבעקבות מזג האוויר הסוער והגשום, שינם הורים שמסרבים לאפשר לילדיהם להשתתף בטיול.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


קרינה גבליאוב, אם שכולה שבנה נהרג בפיגוע בגן העיר בראשון לציון, לפני 17 שנה. שלוש שנים לאחר הפיגוע שבו איבדה את בנה, הצליחה להביא לעולם בן נוסף, כיום בן 14, תלמיד זלמן ארן שאמור לצאת לטיול. אולם גבליאוב חוששת לשלומו ומעדיפה שיישאר בבית. בפוסט שהעלתה גבליאוב, היא כתבה: "כאם שכולה שאיבדה בן בפיגוע, איני מבינה מדוע משרד החינוך והנהלת החטיבה לוקחים אחריות גדולה להוציא כל כך הרבה ילדים לטיול במזג אוויר חורפי".

"יש כל כך הרבה סיפורים, כמו אסון נחל צפית ועוד על אסונות מהשטפונות, אז למה לא להוציא את הילדים באביב ולקראת הקיץ?", אומרת גבליאוב, "אני רוצה שהבן שלי ייהנה מהטיול עם כולם, אבל אני מפחדת לשלוח אותו במצב הזה. מדוע אין הפקת לקחים? כולם חכמים בדיעבד".

לגבליאוב מצטרפת יעל, אם לתלמידה בבית הספר, שגם בשנה שעברה סירבה לאפשר לבתה לצאת לטיול בשל מזג האוויר הסוער. אבל לטענתה בתה שילמה על כך מחיר כבד, של חרם חברתי, לאחר שהואשמה על ידי התלמידים בכך שבגללה התבטל הטיול. "היה לנו אסון בשנה שעברה", אומרת יעל, "ואני מאוד מפחדת כי ביום שני צפוי לרדת גשם, למה לקחת בכלל סיכון? אני לא סומכת על חדר המצב של משרד החינוך. אני אמא ואני מפחדת על הילדה שלי, ואם הטיול הזה ייצא ואני אשלח את הבת שלי – אני לא אשן בלילה. מזג האוויר הפכפך, התלמידים צריכים ללכת בבוץ, במדבר, למה בכלל לקחת סיכון? למה לא להוציא את הילדים באפריל, כשהסיכון הוא מאוד נמוך. אנחנו לא רוצים להיות אלו שנגיד אם יקרה משהו, חלילה, 'אמרנו לכם'".

יעל מוסיפה כי "בפעם הקודמת אני הייתי אחראית לביטול, היה גשם מטורף ואחר כך ההורים התקשרו להודות לי ובינתיים, עשו חרם על הבת שלי והאשימו אותה שבגללי שביטלו את הטיול. אבל אני לא רוצה לבכות אחר כך, אין סיבה לקחת תסם סיכונים".

יו"ר ועד הורים בזלמן ארן, איתמר דורפמן, מסר בתגובה: "הבן שלי לומד בכיתה ח' בבית הספר, מזג האוויר הוא 24 מעלות לימים אלה, כך שאני לא מבין מה הבעיה. גם בחדר המצב מצביעים על כך שבעין בוקק מזג האוויר יהיה חמים. בית הספר לא יקח סיכון בנושא וגם לא משרד החינוך, כך שאינני רואה מניעה לצאת לטיול השנתי".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "בית הספר פועל בהתאם להנחיות חדר המצב של משרד החינוך.
לפני כל יציאה למסלול אנו מקבלים בזמן אמת אישור חדר מצב ופועלים על פי ההנחיות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר