shutterstock

יריד בבית הספר רוזן: ירקות ופירות מתוצרת עוטף עזה

מחר (רביעי) יתקיים ה"אשכול מרקט" – יריד שיציע תוצרת חקלאית מאזור עוטף עזה שנפגע בהצתות. סגן ראש העירייה אבי חיים: "הכוח שלנו הוא באחדות ובאהבה"

פורסם בתאריך: 22.1.19 16:56

"אשכול מרקט", יריד מתוצרת חקלאי עוטף עזה, יתקיים מחר (רביעי) מהשעה ארבע אחר הצהריים עד השעה עשר בערב בבית הספר רוזן שבשכונת רמב"ם בראשון לציון. יוזמי הפרויקט הם יניב עזרן יו"ר ועד ההורים בבית הספר, מנהלת בית הספר עליזה בלנק, הצוות החינוכי, הנהגת ההורים ואשכול גני הילדים בשכונה ובתמיכת חבר המועצה וסגן ראש עיריית ראשון לציון, אבי חיים. הגורמים האלו פועלים ומתגייסים באופן קבוע למען יוזמות חברתיות, כשמטרתם היא להעלות את המודעות החברתית באמצעות הובלת פעילות למען האחר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שרון בוכניק שגרה במושב צוחר היא חקלאית שלוקחת חלק ביוזמה הזו, והיא מברכת על כך. "זו הפעם הראשונה שאני עושה את זה בראשון לציון", היא מספרת, "אחרי השריפות שהיו לפני כמה חודשים חשבנו שהולכים לכיוון מלחמה, וכך התחילו להזמין אותנו מהמרכז. בהתחלה הקמנו שוק ביישוב שלנו בתוך מבנה של בית ספר שהיה בעבר שאינו ממוגן, אך מאחר שבנו בית ספר חדש, המבנה נשאר שומם וכיום יש שם מועדון מופת למבוגרים. משם עלה רעיון לעשות שוק איכרים בגוש שכולם יגיעו אליו. קראנו לו 'אשכול מרקט' ובאמת, זה הפך מודל חיקוי להרבה מקומות. הרעיון בשוק הוא האווירה, האנשים והפרגון. עכשיו אנחנו מגיעים לראשון ואני בטוחה שנהנה ושיהיה נהדר".

"אנו, בכוחות משותפים, מאתרים מטרה חברתית חשובה ופועלים לטובת אותה קהילה", מספר יניב עזרן, "המוטיב שמנחה אותנו הוא שכל ישראל ערבים זה לזה. הפעם בחרנו לפעול למען חקלאי עוטף עזה. הנכם מוזמנים לחבק בחום ובאהבה גדולה את חקלאי העוטף".

אבי חיים, סגן ראש העיר ומיוזמי הפרויקט: "אני רואה בכך ערך עליון לדחוף ולפרסם את שוק עוטף עזה, ואני קורא מכאן לכל הציבור להגיע ולעשות את הקניות לשבת ביריד. הכוח שלנו כעם הוא באחדות שלנו ובאהבה. תושבי עוטף עזה נמצאים במצב לא פשוט, וזה המעט שאנחנו כעיר יכולים להיות עבורם. כשפנה אלה יניב עזרן לא היססתי לרגע. יניב הוא איש של עשייה ופעיל חברתי שמחפש לעשות טוב, ויחד עם קהילת רמב"ם ובית הספר אני בטוח שנעמוד במשימה ושלא נאכזב את הסוחרים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר