טקס חנוכת בית ספר שרון. צילום: דוברות העירייה

רגע לפני הפריימריז: גלעד שרון חנך בית ספר ע"ש אביו בראשון לציון

גלעד שרון הגיע לחנוכת בית הספר הצומח שנפתח השנה: "אבא שלי לא היה תלמיד מי יודע מה. אני מספר לכם את זה, כי מי שקצת קשה לו שלא ידאג, הוא יוכל ליהיות בסוף ראש ממשלה"

פורסם בתאריך: 19.1.19 16:05

גלעד שרון הגיע אתמול (שישי) לראשון לציון לטקס חנוכת בית ספר ע"ש אריאל שרון בעיר. גלעד הבן הגיע עם בתו טליה, כאשר לא ברור האם תמודד ביום ראשון בפריימריז של הליכוד, על התנגדותו של רה"מ בנימין נתניהו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לטקס הגיעו ראש העירייה רז קינסטליך וממלאת מקומו ומחזיקת תיק החינוך ליאל אבן-זהר שחנכו יחד עם שרון את בית הספר הצומח בהנהלת אילנה חממי שפתח את שעריו בתחילת השנה, עם 147 תלמידים.

"אבא שלי לא היה תלמיד מי יודע מה. אני מספר לכם את זה, כי מי שקצת קשה לו שלא ידאג הוא יוכל ליהיות בסוף ראש ממשלה", אמר שרון לתלמידים.קינסטליך אמר: "דמותו ואישיותו של אריאל שרון ז"ל השפיעו מאוד על מדינת ישראל. אני מאחל לכל התלמידות והתלמידים שאהבת הארץ, הערכים, המנהיגות והדוגמה האישית שכה אפיינו את אריאל שרון ישמשו נר לרגליכם. אנחנו נעשה הכל על מנת להעניק לכם חוויית לימודים מרתקת, מחבקת ועוטפת שתסייע לכל אחת ואחד מכם להגשים את עצמו".

אבן-זהר הוסיפה כי "אריאל שרון היה מגדולי מנהיגי ישראל. את אריק שרון נזכור גם כמי שבתקופתו כשר שיכון נבנו מאות אלפי יחידות דיור, כולל בראשון לציון, תוך מתן מענה לעליית שנות ה-90, וכמי שהקים את מתקני ההתפלה של ישראל בכהונתו כשר תשתיות. יש לקוות, שרוח הנחישות, היזמות, והעשייה של שרון, תהיה גם חלק מרוח בית הספר היסודי הקרוי על שמו״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר