הרעיונות של תלמידי חטיבות הביניים: כך תוכלו לחיות חיים בריאים

התלמידים בראשון לציון הציגו שורה של רעיונות יצירתיים לאורח חיים בריא, במסגרת האקתון שהתקיים ברביבים

פורסם בתאריך: 9.1.19 13:12

מתקן לשכירת כדור באמצעות הנייד, מדבקות לסוליות הנעליים וכרטיס שמעניק הנחה בקניית מוצרים בריאים – אלה רק שלוש מתוך שורה של רעיונות יצירתיים שהוצגו על ידי תלמידי חטיבות הביניים בהאקתון בנושא חיים בריאים שהתקיים בראשון לציון.

אתמול (שלישי) התכנסו כל תלמידי חטיבות הביניים בעיר, במרכז הפיס רביבים, להאקתון בנושא well being, שהתקיים ביוזמת משרד החינוך ועיריית ראשון לציון. במסגרת האקתון נפגשו התלמידים עם מדענים, מורים ומנטורים וקיימו מרתון שבסופו כל קבוצה הציגה רעיון שיטיב עם אורח החיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


צוות שופטים שכלל את  נציגי מנהל חינוך, מפקחים של משרד החינוך, נציגי החברה העירונית ומנטורים מעולם העסקי בחרו בארבע קבוצות שפיתחו את הרעיונות הטובים ביותר בהאקתון. בין הרעיונות הזוכים: סטיקרנר של תלמידי מקיף מקיף ו' – מדבקות עם דמויות מוכרות לסוליות הנעליים בעלות ציפוי שנשחק ולאחר שנחשף תוכן המדבקה אפשר להעביר אותה לאלבום מיוחד.

גם תלמידי מקיף י"ב בלטו עם Lend a ball  – מיתקן חינמי שיוצב בבתי ספר ומרכזים קהילתיים בעלי מגרשים, לשכירת כדורים לסמן מוגבל באמצעות סריקת ברקוד בפלאפון. עוד בין הזוכים: "בריא- שון" של מקיף ח' – בית בריא לתושב שיכלול מתקני ספורט, קפיטריה עם מזון בריא והרצאות לקהילה.

גם תלמידי מקיף ד' זכו, עם הרעיון של החיסכון הבריא – כרטיס המתחבר לאפליקציה שמזכה את הלקוחות בתמריץ כלשהו בקניית מזון בריא ברשתות המזון.

הקבוצות שזכו קיבלו מהחברה העירונית פרס שכולל כניסה ל-FlyBox ובנוסף יסיירו בחברת הייטק בחסות תעשיידע וכן ישתתפו בתחרות יזמים.

גם ראש העירייה, רז קינטליך הגיע לרביבים, יחד עם מ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך ליאל אבן זוהר. הוא ברך את התלמידים ואמר להם: "תקפידו לחלום, השמיים הם הגבול עבורכם. אני גאה לראות את העיניים הסקרניות ואת ההשראה והמוטיבציה שלכם ואני בטוח שייצאו מפה רעיונות שיסייעו לנו לשפר את איכות חיינו".

ברכה צויליך, מנהלת יחידת מצטיינים, מחוננים, מדעים וטכנולוגיה בעירייה, הוסיפה: "האירוע המיוחד הזה הוא הזדמנות עבורנו להכניס את מערכת ערכים שלנו, ידע ואמונות לתוך כלי שיוכל לשמש אותנו ולשפר את איכות חיינו בעיר. הכוח שלנו הוא בשיתוף הפעולה הרעיוני, באיגום המשאבים האנושיים. אני גאה בבני הנוער על ההשראה והמוטיבציה שהם הפגינו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר