צפו: התלמידים הפתיעו את אב הבית הוותיק ביום הולדתו

"קראו לי לצאת לחצר ואמרו שיש משהו שצריך שאני לסדר". יוחנן סיני שכבר יותר מ-30 שנה מלווה דורות של תלמידים הופתע מהפקת הענק שרקחו לו בבית הספר

פורסם בתאריך: 7.1.19 13:21

אב בית הוא חלק בלתי נפרד מהנוף של כל בית ספר ומרגש להיווכח שיש מי שיודעים להעריך זאת. תלמידי בית הספר מקיף ו' יגאל אלון השקיעו, תכננו ועמלו על חגיגה מיוחדת, לכבוד יום הולדתו ה-65 לאב הבית הוותיק, יוחנן סיני. התלמידים וצוות המורים שמרו על סודיות, תוך שהם מכינים ברכות, מנפחים בלונים, אירגנו כיסא יום הולדת מקושט ואפילו עוגה מושקעת בצורת הספרות "65".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


סיני הופתע והתרגש מאוד: "קראו לי לצאת לחצר ואמרו שיש משהו שצריך שאני לסדר. בדרך החוצה, ליוו אותי מורים מכל צד ופתאום – אני רואה המון תלמידים שרים לי שירי יום הולדת. הרימו אותי על כיסא והייתה חפלה גדולה", כך סיפר.

סיני הוא עובד בעיריית ראשון לציון כבר 34 שנים, מהן 32 שנים כאב הבית במקיף ו'. "אני מחובר מאוד לילדים, אוהב אותם והם אוהבים אותי בחזרה", הוא מספר בהתרגשות על הקשר החם שנוצר בינו לבין התלמידים. "כיף שאחרי כל כך הרבה שנים, מעריכים אותי. זה לא מובן מאליו. היה מרגש מאוד".

צפו במחווה המרגשת:

מנהלת בית הספר, אורנה פרבר, סיפרה כי לצורך הכנת מסיבת ההפתעה, כל המורים הגיעו לבית הספר, גם אלה שהיו ביום חופש, והוסיפה: "התרגשתי והייתי גאה בתלמידים ובצוות העובדים והמורים. לראות את כל קהילת בית הספר מאוחדת בחוויה מרגשת במיוחד, הוקרה לעובד מנהלה שלנו".

חלי רוף, מורה בבית הספר, סיפרה: "זה היה בעצם שיעור משמעותי לתלמידים. ביוזמה של מועצת התלמידים בראשות שרון טייב, חגגנו יום הולדת ליוחנן אב הבית. להוקיר, תודה זוהי גדולה. היה מרגש וערכי ביותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר