צילום: יוסי אלתרמן

נפתחת ההרשמה לגנים ולכיתות א' בעיר: כל מה שאתם צריכים לדעת

איך נרשמים באתר העירייה, מה עושה מי שאינו נגיש לאינטרנט והאם יש חשיבות למועד שבו נרשמתם? כל הפרטים לקראת פתיחת הרישום שיימשך שלושה שבועות

פורסם בתאריך: 1.1.19 10:58

בשבוע הבא תחל ההרשמה לגני הילדים ולכיתות א' בראשון לציון, לקראת שנת הלימודים הקרובה שתיפתח בספטמבר. הרישום יימשך כשלושה שבועות, כאשר ניתן יהיה לקבל מענה טלפוני ולבצע את הליך ההרשמה באתר העירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במהלך תקופת הרישום שתיפתח ב-7 בינואר ותסתיים ב-27 באותו החודש, תהיה מערכת ההרשמה באתר האינטרנט העירוני, זמינה לאורך כל שעות היממה.

כדי להיערך ולתת מענה לנרשמים, המוקד הטלפוני יהיה זמין לתושבים מהשעה 08:30 ועד 17:00 בטלפון שמספרו  03-9547979. בנוסף, תתבצע קבלת קהל בימים א'-ד', בין השעות  08:30 ועד 14:30 וביום ב' בין השעות 08:30 עד 13:00 ואחר הצהריים מ- 16:00 ועד 18:30.

ברישום אתר האינטרנט יש להזין תעודת זהות של ההורה ולאחר מכן יש להקליד את מספר תעודת זהות של התלמיד ואת גילו. כמו כן, יש לוודא כי כתובת התלמיד תואמת את הכתובת בפועל. בהמשך, ולצורך הגנה על פרטיות המידע, יש להקליד פרטי זיהוי נוספים. לאחר מכן, ברישום לגן לדוגמה, תוצג רשימת הגנים באזור המבוקש. יש לבחור את גן בעדיפות ראשונה וגן נוסף בעדיפות שנייה, לאחר מכן יש להזין פרטי תשלום בכרטיס אשראי.

בעירייה מציינים כי לצד מערכות הרישום הטכנולוגיות, עבור הורים ללא נגישות לאינטרנט ועבור עולים חדשים ותושבים המזדהים באמצעות דרכון, ניתן לקבל שירות במרכז הרישום בבניין העירייה.

הודעה על השיבוץ לגן הילדים תפורסם במהלך חודש יוני 2019, והודעה על השיבוץ לכיתה א' תפורסם במהלך חודש מרץ 2019. השיבוץ יפורסם באתר האינטרנט העירוני ואיגרת תישלח לביתי התלמידים, לפי הכתובת שנמסרה בעת הרישום.

בעיריית ראשון לציון ביקשו להדגיש כי אין חשיבות לסדר ההרשמה ולמועדן, וכל הבקשות מצד ההורים יזכו לאותו היחס וייבחנו באופן זהה.

מ"מ וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן-זהר המחזיקה בתיק החינוך, הוסיפה: "ההרשמה למסגרות החינוך העירונית כוללת השנה שתי בשורות חדשות: אנחנו נפתח הרשמה ניסיונית לגנים בשיטת מונטסורי, אותם נפתח בשנת הלימודים הבאה אם תהיה הרשמה מספקת, וגם נעמיד להורים לצורך ההרשמה הכללית 'צ׳ט לייב' עם רשמת וצוות מנהל החינוך כדי לשפר ולהנגיש את תהליך ההרשמה על מנת שיהיה פשוט וידידותי. צוות אגף הקדם יסודי וגם אנחנו בהנהלת העיר, זמינים ונגישים להעניק להורים את מלוא הסיוע והשירות הנדרשים״.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר