צילום: אביב חופי

אחרי סכסוך משפטי שנמשך למעלה מעשור: אורט ישראל משכה את הערעור נגד  World-ORT

אבי גנון  מנכ"ל World ORT: "אנחנו ממשיכים את הפעילות בישראל תחת השם  World ORT - קדימה מדע ומשנת 2007 השקיע הארגון בחינוך בישראל, ביחד עם השותפים לדרך, יותר מחצי מיליארד שקלים"

פורסם בתאריך: 12.12.18 14:28

בהמלצת בית המשפט העליון, הגיע לסיומו הסכסוך הארוך, שנמשך למעלה מעשור, בין World-ORT לאורט ישראל. זאת, לאחר רשת אורט ישראל משכה את תביעת המיליונים שהגישה נגד הארגון הבינלאומי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


11 שנים נמשך הסכסוך, כאשר במרכזו תביעה מצד אורט ישראל לכחמישה מיליון דולר נגד World ORT בטענה להפרת הסכם בכל הנוגע להעברת כספי התרומות, אותם גייס הארגון הבינלאומי.זאת, לאחר שבשנת 2006 אורט ישראל את הארגון הבינלאומי והגיש תביעות על כספי תרומות מהשנים 2004-2006. בסופו של דבר, הגיע הסכסוך לבית משפט העליון, שנשען על החלטת בית המשפט המחוזי תל אביב משנת 2017 שפסק כי World ORT  לא הפר כל הסכם עם אורט ישראל.

בתגובה מסר אבי גנון  מנכ"ל World ORT: "אנו שמחים שבית המשפט העליון דחה בצדק את הטענות הללו. World ORT הוא ארגון חינוך בינלאומי הפועל ב-37 מדינות ברחבי העולם והוא אחד מארגוני הצדקה החינוכיים הגדולים בעולם. אנחנו ממשיכים את הפעילות בישראל תחת השם  World ORT – קדימה מדע ומשנת 2007 השקיע הארגון בחינוך בישראל, ביחד עם השותפים לדרך, יותר מחצי מיליארד שקלים. מהשקעות אלה נהנים כ-200 אלף מורים ותלמידים בשנה. אנו נמשיך להיות מחויבים לחיזוק החינוך המדעי-טכנולוגי בפריפריה במטרה לגשר על הפער בין יכולת והזדמנות – וכן לחזק את הזהות היהודית ולהשקיע בחינוך בקהיליות היהודיות ברחבי העולם".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר