shutterstock

אם מתלוננת: תלמידה מתעללת בבתי ומאיימת עליה עם מספריים

אם לתלמידת כיתה א' מראשון לציון מספרת על איומים בלתי פוסקים כלפי בתה מצד אחת התלמידות: "הבת שלי בטראומה". העירייה: "הנושא נמצא בטיפול מידי"

פורסם בתאריך: 8.11.18 11:35

אם לילדה בכיתה א' טוענת כי תלמידה הלומדת עם בתה באותה הכיתה מאיימת לגזור את שערה ואף מסתובבת עם מספרים לאורך שעות הלימודים. האם התלוננה על כך למנהלת בית הספר ולמחנכת הכיתה. אלא שלטענתה בינתיים דבר לא נעשה ובתה נתונה לאיומים בלתי פוסקים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הילדות לומדות יחד באותה הכיתה בבית ספר יסודי בראשון לציון. אמא של התלמידה הטוענת לאיומים אומרת: "הילדה שלי נכנסה לטראומה. התלמידה האחרת תופסת את הקוקו שלה ביד ומאיימת לגזור לה את השיער. הבת שלי לא רוצה ללכת לבית הספר. היא הולכת בפחד".

האם מוסיפה כי תחילה בתה סבלה מהצקות שהתבטאו במשיכת שערה באופן תכוף. למרות תלונות הבת דבר לא נעשה. בהמשך, כך מתארת האם, ניגשה לבתה הילדה עם מספריים וניסתה לגזור את שערה. מאז היא לא מפסיקה לנסות. "רק אתמול קיבלתי שיחת טלפון מהמורה של בתי שאותה תלמידה ניגשה אליה עם מספריים ושוב ניסתה לגזור את שערה".

האם ממשיכה ומספרת כי פנתה למנהלת בבקשה לטפל בנושא: "אחרי שיחת הטלפון מהמורה, הגעתי לבית הספר ואמרתי למנהלת שאני לא יכולה להמשיך לשמוע שזה מטופל. אני חוששת שאין שליטה על הילדים. אותה התלמידה איימה על בתי ואמרה לה: 'אני הולכת לגזור לך את העיניים'.  הילדה שלי במצוקה, בטראומה, בפחדים ואני לא רואה איך הם פותרים את זה ומפחדת שהבת שלי תיפגע".

שרה מוסיפה כי "הכתובת על הקיר. זה ברור לכולם שזה עניין של זמן עד שאותה תלמידה תצליח לממש את מבוקשה. במקרה הקל היא תגזור למישהי את השיער ובמקרה חמור יותר היא עלולה לפצוע ילד או ילדה עם המספריים בשניות. אני לא רוצה לעלות על דעתי מה היה קורה לו היא הייתה מצליחה לגזור לבת שלי את הקוקו. הבת שלי הייתה מתמוטטת".

מעיריית ראשון לציון מנסר בתגובה: "מנהל חינוך בעיריית ראשון לציון התערב בעניין מיד כשנודע לו המקרה. ראש מנהל שוחחה עם האם והנושא נמצא בטיפול מידי".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "הצוות החינוכי של בית הספר מחויב לשלומם ולרווחתם של כל תלמידי הכיתה. הצוות מלווה באופן אישי ואינטנסיבי את התלמידות, ומגבש תכנית חינוכית מקיפה, כדי להעניק לכל הצדדים את הפתרון הטוב ביותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חכם סיני

    המורה התקשרה במקום לעשות משהו?
    פני למשטרה כל יום טרטרי את הורי הילדה מעבר לזה תביעה אזרחית נגד המורה ובית הספר.תגיעי למצב שהמורה מפחדת לבוא לבית ספר

  2. משה

    תקראי לבעלך שילך לאבא ואמא של התלמידה המאיימת וידבר איתם שיטפלו בילדה. ברגע שההורים מנסים להתחמק ולומר אלה ילדים, ישר נגחה לאף ולהמשיך בפצצות ועד שההורים לא זבים דם לא מפסיקים.
    יש מצבים שאין ברירה, חייבים להשתמש באלימות. מתים פעם אחת והפחדנים מתים כל יום.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר