רוני עקירב היו"ר הנבחר של הנהגת ההורים העירונית ש
רוני עקירב היו"ר הנהגת ההורים העירונית

יו"ר הנהגת ההורים החדש: "יש לנו זכות להתערב בכספים"

רוני עקירב הוא היו"ר הנבחר של הנהגת ההורים העירונית של ראשון לציון: "חייבים להפריט את נושא הנקיון מהעירייה"

פורסם בתאריך: 7.11.18 10:14

ועד ההורים העירוני בחר השבוע את רוני עקירב ליו"ר הנהגת ההורים העירונית של ראשון לציון. עקירב גר בשכונת השקמה ונמצא בהנהגת ההורים מספר שנים, הוא רואה חשבון במקצועו, והיה בעברו גזבר ויושב ראש מועצת ההורים והמשיך ליו"ר ההנהגה, בשנתיים הללו עד לבחירות הבאות הוא חושב לחולל פה שינוי בכל הקשור לחינוך לטובת ההורים והילדים, החל מתשלומי הורים באינטרנט, צמצום תשלומי ההורים, הכנסת טכנולוגיה לבתי הספר היסודי, ניקיון יעיל יותר בבתי הספר ועניין הקפיטריות בתיכונים שיעבור יעול ובקרה על המחירים ומזון בריא, ויש לו גם מה לומר על התערבות ומעורבות הורים.
"אני אב לשלוש בנות כשהקטנה בכיתה ט", הוא מספר, "עם השנים ראיתי את הצורך בשינוי ויעול, אנחנו בשנת 2018 ויש דברים שנשארו מאחור למרות הטכנולוגיה, והיכולות הקיימות. דוגמא לכך היא תשלומי הורים בבתי ספר, מדוע צריכים ההורים להגיע ולשלם רק בבית הספר, מה יותר קל מלשלם דרך הסלולרי או המחשב עם כרטיס אשראי? בדיוק כמו שמשלמים ארנונה חשמל ומים, זה נראה לי לא רציני שבשנת 2018 עדין צריכים להגיע פיזית לבית הספר".
עקירב שב ומוסיף להציף את נושא הנקיון שנראה שמעסיק כל וועד הורים כל שנה, "מכיוון שהקבלן זוכה במכרז מהעירייה, כך גם נראה הניקיון בבית הספר, חייבים להפריט זאת, צריך לתת לכל מוסד חינוכי תקציב, המנהלת יחד עם הוועד הורים ידאגו למצוא קבלן טוב של ניקיון ובמידת הצורך הוא יוחלף אם לא יהיה לשביעות רוצנם של ההנהלה, כיום קבלן אחד זוכה במכרז לכל בתי הספר ואין עם מי לדבר".
עקירב שנמצא מספר שנים בוועד ההורים טוען שבגיל היסודי חובה להכניס טכנולוגיה לבית הספר, "זה דור העתיד" הוא אומר, והוא בעד לדחוף את כל בתי הספר לתגבר את הנושא היסודי ועד תיכון, נושא נוסף שמעסיק אותו הוא נושא המגמות בתיכונים, "אני בעד שוויון לכולם ממזרח העיר ועד למערבה, שלא יקרה מצב של קיפוח של צד מסוים ולדאוג שלכולם יהיו את אותן המגמות ויכולת הבחירה"
.
בנושא הקפיטריות שנכנסו השנה לבתי הספר השש שנתיים הוא מבקש יותר בקרה ואכיפה על המחירים שאמורים להיות זולים יותר ומזון בריא, כשהדבר הובטח אבל לא קיים בשטח.
כשנשאל אולי על הנושא החם ביותר, מעורבות הורים בבתי הספר, כשרבים מאנשי החינוך טוענים כי המעורבות הופכת להתערבות טוען עקירב " הורים מטבעם רוצים את הטוב לילדיהם, מנהל צריך להיות מספיק חזק וגם קשוב ואז אין בעיה, השאלה אם יודעים להכיל את ההורים, זה הכל ביד המנהל, מעבר לכך יש להורים זכות להתערב ולהיות מעורבים במיוחד בכספי הורים שיוצאים מכיסם, אחרי הכל האינטרס הוא משותף של ההורים ובית הספר והוא טובת הילדים.

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר