תלמידי ראשון לציון הבוקר (צילום: יוסי אלטרמן )
תלמידי ראשון לציון הבוקר (צילום: יוסי אלטרמן )

שנת הלימודים בראשל"צ נפתחה. דב צור: "המטרה – שוויון הזדמנויות וצמצום פערים"

בגנים בבתי הספר היסודיים ובתיכונים, ילדי ראשון לציון צעדו הבוקר לבית הספר לראשונה השנה

פורסם בתאריך: 2.9.18 17:08

3160 ילדי כיתות א' צעדו הבוקר לבתי הספר וחזרו על המשפט המוכר "שלום כיתה א'" כשצמרת העירייה סיירה בין בתי הספר והגנים ולמעלה מ-47 אלף תלמידים החלו את שנת הלימודים ביותר מ-450 מוסדות חינוך בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


למעלה מ-17 אלף תלמידים פתחו את השנה ב-17 בתי ספר על יסודיים ולמעלה מ-19 אלף תלמידים ב-50 בתי ספר יסודיים. 10,571 ילדים פתחו את השנה ב- 376 גני ילדים.

מלבד כ-112 מאבטחים של מוסדות החינוך שקיבלו את פני התלמידים, הצטרפו גם 85 פקחים מהחברה לבטחון ומעבירי דרך ואפילו שחקני כדור יד של מכבי ראשון לציון שהשכימו והתייצבו בצמתים ובכניסות לבתי הספר.

לדברי עיריית ראשון לציון החינוך ימשיך גם השנה לקבל תוספת משמעותית בהיקף 27.5 מיליון שקלים, דבר שמזניק את ההשקעה בתלמיד ל-4700 שקלים,  כשרק לפני כעשור עמדה ההשקעה לתלמיד על 1600 שקלים בלבד, בעירייה מסבירים כי קיים קשר ישיר בין הגדלת תקציב החינוך לנתוני מערכת החינוך בעיר.

במהלך חופשת הקיץ השקיעה עיריית ראשון לציון סכום של כ- 40 מיליון שקלים בשיפוצי קיץ. בסך הכל הושקעו בשמונה השנים האחרונות כרבע מיליארד שקלים רק בשיפוץ ושדרוג מבני חינוך בחודשי הקיץ. השיפוצים במוסדות החינוך השנה הן חלק מהתכנית שגובשה על ידי מנהל שפ"ע ומנהל החינוך, ובהובלת מנכ"ל העירייה, חיים גליק. תוכנית שתיתן מענה ארוך טווח לבעיות הפיזיות במוסדות החינוך בעיר.

ראש העירייה דב צור אמר היום,  ״בכל שנה מתוך מחזור של 3000 צעירים מבני העיר 2500 מהם מסיימים עם בגרות ביד: 83% . לפני עשר שנים זה היה רק 1830 ילדים. הגידול הזה הוא עולם ומלואו. סיפור של שוויון הזדמנויות, צמצום פערים וסיכוי גדול יותר להצליח בעולם שנעשה מורכב הרבה יותר. וזה לא סתם בגרות, זו בגרות ברמה הגבוהה ביותר. 7 מתוך 14 בתי הספר העל יסודיים בעיר נכללים ברשימת 100 בתי הספר המצטיינים בארץ עפ״י מבחן של משרד החינוך. אני מאוד גאה על המהפכה החינוכית שהובלתי בעשור האחרון. גם כאן העובדות מדברות בעד עצמן".

עוד באותו עניין: 
יותר זכאים לבגרות, אך פחות מתגייסים לצה"ל. ראשל"צ תמונת מצב

משרד החינוך: שישה תיכונים מצטיינים בראשון לציון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד

    הילדים שלנו לומדים בחדר ראשלצ מה חטאם שהם לא מקבלים לימוד שחיה כמו כל ילד בראשון לציון על איזה שיוויון בדיוק מתכוון ראש העיר שכבר כמה שנים שהם לא מקבלים לימוד שחיה שכל תלמיד בראשון מקבל וזכאי לו מקווה שעכשיו משהו ירים את הכפפה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר