סקר החינוך של "השקמה ראשון לציון": מוותרים על תנ"ך – מודאגים מהדתה

במסגרת חודש החינוך שערכו עיתוני השקמה ורשת שוקן, התקיים סקר החינוך הגדול שגילה כי תושבי ראשון לציון גאים במערכת החינוך המקומית אבל פחות מרמת התחזוקה בבתי הספר

פורסם בתאריך: 28.8.18 14:23

תושבי ראשון לציון היו מוותרים על לימוד מקצוע התנ"ך וסבורים כי הנושאים שדורשים טיפול מיידי במערכת החינוך המקומית הם הענקת כלים רחבים יותר למורים להתמודדות עם בעיות, טיפול באלימות, חינוך לערכים, הדתה, התאמת הלמידה לעידן הטכנולוגי, עזרה לתלמידים והתמודדות עם הרשתות החברתיות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כך מגלה סקר החינוך הגדול של "השקמה ראשון לציון", שנערך במסגרת חודש החינוך של עיתוני ואתרי השקמה ורשת שוקן, במהלכו התקיימו 11 ועידות חינוך של ערי ישראל, בהן גם בראשון לציון בשבוע שעבר בהשתתפות אנשי החינוך המקומיים, נציגי התסדרות המורים, ארגון המורים ומפעל הפיס.

לצד ועידות החינוך והסיקור הנרחב שקיבל נושא החינוך בעיתונים ובאתרים, התקיים סקר החינוך הגדול בין גולשי "השקמה ראשון לציון" כאשר הדירוג הוא מ-1 (הנמוך ביותר) ל-5 (הגבוה ביותר).

מהסקר עלה כי: תושבי ראשון  לציון סבורים כי ראשון לציון היא העיר עם מערכת החינוך הטובה בישראל וכי השאלה האם בתי הספר בראשון לציון הם מקום בטוח לשהיית התלמידים קיבלה את הדירוג של 3.4.

בנוגע לשאלת התאמת בתי הספר להתפתחות הטכנולוגית ולעידן החדש, נראה כי תושבי העיר  סבורים שיש מקום לשיפור עם דירוג של 2.7 וגם רמת התחזוקה בבתי הספר נמצאה כדורשת שיפור עם 2.8.

עוד עולה כי רמת שביעות הרצון מתפקוד ועד ההורים בבית הספר היא בינונית עם דירוג של 3, וכי מרבית הנשאלים סבורים שיש להעלות את שכר המורים בישראל, עם ממוצע גבוה מאוד של 4.7. כמו כן, הורים רבים מתייחסים בזלזול למורים ואינם מכבדים את מעמדם עם דירוג של 3.6.

כמו כן, עולה מהסקר כי הקביעה לפיה בית הספר מקדם למידה משמעותית ובעלת ערך קיבלה את הדירוג של 3.1, התלמידים מקבלים מענה הולם לצרכים ההתפתחותיים שלהם כתלמידים – 2.9, רמת הרצון מהחינוך הפדגוגי בבית הספר- 2.9, מתקיים דיאלוג פורה בין מורים להורים – 3.1 ויש לקבוע הגבלות על לבוש בבית הספר – 3.3.

רוב המשתתפים בסקר סבורים כי ניתן לוותר על מקצוע התנ"ך בבתי הספר והקביעה כי בשנים האחרונות קיים תהליך של הדתה קיבלה הסכמה של 3.4.

עוד באותו נושא:
מזכ"לית הסתדרות המורים: "רואה מקרים מזעזעים של הורים שמנסים לנהל את ביה"ס"

דב צור בוועידת החינוך בראשל"צ: ילד שמכה מורה הוא פרח מוגן על ידי משרד החינוך"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמא

    לא מאמינה שהירה שיש לו ילגים במערכת החינוך בעיר רשם שהחינוך בראשון הוא הטוב בארץ או אפילט מהטובים. הציונים הבנוניים בכל הפרמטרים רק מגדילים את תמיהתי ותומכים בטענתי שזה פשוט נתון בלתי אפשרי.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר