פעילות הורים וילדים במרכז טיף וטף בחולון. מגיע גם לראשון לציון
פעילות הורים וילדים במרכז טיף וטף בחולון. מגיע גם לראשון לציון

בשורה להורים הטריים: שני מרכזי טיף וטף יפתחו בראשון לציון

שני מרכזים לגילאי 0-3 יפתחו במערב ומזרח העיר, בתכנית - משחקיה התפתחותית עם שפע אביזרי משחק, משטחי פעילות, קורסים וסדנאות מקצועיות

פורסם בתאריך: 23.8.18 10:20

צמד מרכזים ייחודיים בשם "טיף וטף" עומדים לקום בשני מרכזים בראשון לציון, האחד יפתח בשיכון המזרח ואילו השני יפתח במערב העיר. "טיף וטף" הוא מרכז לגיל הרך מגילאי 0-3 ומטרתו לתת מענה לצרכים הבסיסיים של הורים, תינוקות ופעוטות מלידה עד גיל שלוש, וגם לסבים, סבתות ומטפלות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בחולון קיים מרכז דומה שכולל משחקיה התפתחותית עם שפע אביזרי משחק, משטחי פעילות ומשטחים אינטראקטיביים המפתחים את הילד מבחינה מוטורית וקוגניטיבית. בנוסף המרכז מקנה אווירה בטוחה, רגועה ונעימה המזמנת חוויה משותפת והתפתחות רגשית.

הפעילות במרכז מלווה בהדרכה של אנשי מקצוע מתחומים שונים: התפתחות הילד, פסיכולוגיה, ריפוי בעיסוק, קלינאיות תקשורת, יעוץ לגיל הרך ועוד, מומחים בתחומם.

כאמור, אתמול התקבלה החלטת הנהלת העירייה לאשר את ההצעה לסדר של "התנועה החברתית הירוקה" שיזמה את הקמת שני המרכזים הללו. יפעת מאירוביץ' מהתנועה החברתית הירוקה סיפרה, "לשמחתי ההחלטה לפתוח את "טיף וטף" עברה, המרכז הראשון יפתח בשיכון המזרח במרכז השכונה במסגרת הבנייה מחדש של המתנ"ס, ובמקביל אנחנו מחפשים שטח במערב בו יתאפשר לבנות מרכז נוסף.

"חלק מהפעילויות יהיו בתשלום וחלקן לא", מבהירה מאירוביץ, "הכוונה היא לייצר מרכז פדגוגי ולייצר מרכז להתפתחות הילד עם טיפול אישי לילדים. במקום יהיו פעילויות שעושים עם הילדים וגם כאלה שההורים עושים לבד, כמו ג'ימבורי ומשחקיה ומנגד בית ספר להורים, המודל הוא כמו "טיף וטף " בחולון, היינו במספר סיורים שם, במקום יפעלו אנשי פדגוגיה מהשורה הראשונה שפועלים בשיתוף פעולה עם העירייה, אין ספק שזה הולך להיות משהו שונה שעוד לא נראה בעיר, יש למה לחכות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מיכל

    מתי כבר יפתח???
    אין בראשון כמעט כלום לגיל הרך.
    בספריית תרמ"ב במרכז העיר תורים של חודשים בשביל סדנת מוזיקה לפעוטות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר