שרון גול, מזכיר סניף תל אביב בארגון המורים
שרון גול, מזכיר סניף תל אביב בארגון המורים

מזכיר סניף ת"א בארגון המורים: "לא כל הילדים נמשכים למדעים, אסור לזנוח אותם"

שרון גול מזכיר סניף ת"א בארגון המורים השתתף היום בוועידת החינוך של ערי ישראל שהתקיימה בראשון לציון ואמר, "במוסד שהורים ומורים עובדים בשיתוף פעולה, רואים תוצאות טובות"

פורסם בתאריך: 22.8.18 11:55

שרון גול מזכיר סניף ת"א בארגון המורים השתתף היום בוועידת החינוך של ערי ישראל שהתקיימה בראשון לציון ונשא דברים, בין היתר ציין גול ואמר, "החברה הישראלית היא חברה מורכבת והטרוגנית ומציבה אתגרים בחינוך. אנחנו מדינה קטנה המוקפת מדבר ים ואויבים. המצאנו את הטפטפות, דיסק און קי ועוד. אנחנו צרכים להשתמש במשאב היקר ביותר והוא המוח היהודי. מנהל תיכון סיפר לי על תלמיד שלמד שפת תכנות תוך חודש. מערכת החינוך במדינת ישראל מוציאה בוגרות ובוגרים שתורמים לביטחון ולכלכלה, ולרפואה ולמדע".

בהמשך ציין גול את מצטייני המדעים במערכת החינוך, אבל התייחס גם לשאר התלמידים, "צריכים מבחנים חיצוניים כדי למפות את הקבוצה של אותם 15 אחוז שממשיכים בתחומי המדעים הלאה להצטיינות. אך מה באשר לשאר 85 אחוז מהתלמידים. בגרמניה מקדמים את החינוך הטכנולוגי לכלל התלמידים, במשך שנותי במערכת החינוך גיליתי שכל תלמיד נמשך לתחום אחר.כולם רוצים לקדם את מערכת החינוך, וניתן לעשות זאת רק עם מורים מצויינים, וכאן בראשון לציון יש מורים מצויינים".

גול התייחס כמובן גם הוא לנושא מעורבות ההורים והאלימות בקרב בתי הספר ואמר, "ההתייחסות אל עובדי ההוראה הוא לא בהתאם. אני נתקל בהורים שמתערבים בעבודת המורים ואני עוד לא מזכיר את הנושא של האלימות. היכן עובר הגבול בין מעורבות להתערבות? את התשובה אני סבור שניתן למצוא במוסדות השונים, במוסד שבו כולם עובדים בשיתוף פעולה רואים תוצאות טובות" וסיים במחמאות לעיר, "אני רוצה לציין את ראשון לציון שבשנים האחרונות מצטיינת בהשגים בחינוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר