גן ילדים פעוטון
צילום אילוסטרציה: shutterstock

הסוף לחשש: עיריית ראשון לציון תציב מצלמות בגני הילדים

בעקבות הסערות האחרונות והמקרים הטרגיים, עיריית ראשון לציון החליטה לפקח על גני הילדים שבאחריותה באמצעות מצלמות שיחוברו למוקד העירוני

פורסם בתאריך: 19.6.18 14:32

עצוב לומר זאת, אך נדמה כי גל עכור שוטף את המדינה בעקבות המקרה הטרגי של מות הפעוטה יסמין וינטר. עוד ועוד מקרים של התעללות בפעוטונים וגני ילדים נחשפים, וכל מקרה הוא מזעזע לגופו, גם אם מדובר "רק" באלימות פיזית מתונה ולא במקרה מוות בלתי נתפס.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

הורים רבים חפצים כי גני הילדים יהיו מפוקחים באמצעות מצלמות, ויחויבו בחוק לעשות כן, והנה היום מודיעה עיריית ראשון לציון על החלטתה להציב מצלמות בכל מעונות היום של החברה העירונית. המצלמות יוצבו החל משנת הלימודים הקרובה ב-40 מעונות של החברה העירונית בהם יש למעלה מ- 1100 ילדים בגילאי חצי שנה ועד שלוש. הצפייה במצלמות תהיה בפיקוח של החברה העירונית לשימוש בקרה ופיקוח פנימי של הרשת המעונות וההורים לא יוכלו לצפות בצילומים מתוך הגנים.

יש לציין כי כבר היום מעונות היום החברה העירונית נמצאות בפיקוח מתמיד והם פועלים על פי תקנון ונהלים מוגדרים. הגננות והסייעות המסורות עוברות השתלמויות והכשרות ומנהלות תכנית עבודה בשיתוף החברה העירונית.

למרות כל זאת בעיריית ראשון לציון משוכנעים כי עצם הצבת המצלמות תפחית את הדאגה והחשש בקרב ההורים, במיוחד על רקע הדיווחים האחרונים והכותרות בכלי התקשורת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר