ילדה מבית ספר בארי שנשלחה להחליף זוג מכנסיים בתואנה כי הם קצרים
הילדה עם המכנסיים שהופיעה אתם ליום הלימודים

הילדה הגיעה עם מכנסיים קצרים לבי"ס ולא הורשתה להיכנס לשיעור

ילדה שהגיעה לבית הספר עם מכנסיים קצרים שכבר הופיעה איתם בעבר, נשלחה למזכירות ולא הורשתה להכנס לכיתה עד שתחליף את מכנסיה למכנסיים ארוכים יותר

פורסם בתאריך: 18.6.18 14:46

"הבת שלי ממש מפחדת ללכת לבית הספר, היא ממש לא רוצה ללכת לשם" כך אומרת טל, אמא לילדה בבית הספר בארי בעיר. לדבריה, הילדה בת העשר הגיעה השבוע לבית הספר עם מכנסיים קצרים אותם היא לבשה כמה פעמים בעבר ליום לימודים כחלק מהתלבשות האחידה, אולם מה שככל הנראה היה מקובל על מחנכת הכיתה, בעיני מורה אחרת היה ממש לא מקובל.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

האם, העלתה פוסט נוקב בפייסבוק בו היא כתבה: "בסיום מסדר בוקר של כל בית הספר המורה שלה ביקשה שתראה לה את המכנסיים, ואז מורה אחרת שכלל לא מכירה את הבת שלי צעקה עליה קבל עם ועדה, "מה את לא יודעת שאסור ללכת עם מכנסיים כאלה"?
היא לא נתנה לה לומר ששבוע לפני כן המחנכת אישרה את המכנסיים והיא כבר הופיעה איתם בעבר, אלא שלחה אותה מיד למזכירות, להיקבר שם בתוך הבושה ולהתקשר להורים".

לדבריה, הבת שלה התקשרה אליה מבית הספר וביקשה ממנה להגיע בדחיפות לבית הספר ולהביא לה מכנסיים אחרים כדי שהיא תוכל להיכנס לשיעור.

היום שוחחנו עם האם וזו אמרה בחריפות, "לא קיבלתי שום תגובה מוועד הורים או משום גורם מוסמך אחר, בינתיים הבת שלי מבועתת מפחד ולא רוצה להגיע לבית הספר", היא טוענת.

ממשרד החינוך טרם נתקבלה תגובה.

מוועד ההורים העירוני טרם נתקבלה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תנו רק לעיתונות והתקשורת קצת שינאה והיא תפזר באהבה

    המילה שינאה של שנת 2018 החליפה את שמה למילה הדתה.כן ה ד ת ה!!!!(זוהי המחלה שתביא לשינאה ותעמיק את הקרע בעם)
    כי רק אם משהו מתנהל שלא למורת רוחנו מיד נאמר זוהי הדתה וזה אבסורד כי יש פה ניגוד.
    אם רק היינו מכירים את הדת טוב יותר היינו לומדים שהתורה הקדושה מרחיקה אותנו מלשון הרע והוצאת דיבה בפרהסיה הרי זה כאילו שפכנו דמים!זהו רצח לכל דבר.לעומת זאת הדת מקרבת אותנו לאהבה לנתינה לבירור הדברים לאשורם,לסבלנות וסובלנות.
    אז עכשיו נהגנו בבריונות שהיד בקלות ראש על המקלדת תיקתקה את הכעס, העלבון והתיסכול שלנו ובפוסט אחד מחריבה את שמו הטוב של ביה"ס בארי שעושה לילות כימים כדי שיהיה ראוי לשמו הטוב ע"י השקעה, התמדה, ערכיות וחינוך של צוות המורים ומנהלת ביה"ס הגברת חגית.
    מלבד ההרס אנו מעצימים ומרוממים בכך את הילד שלא נהג במקרה הזה לפי חוקי ודרישות בית הספר בין אם החוק מקובל עליכם או לא מגבים אותו לצפצף על חוקים אחרים שלא יתאימו למורת רוחו,והתוצאה החלשת כוחם ועוצמם של צוות המורים שאמורים ללמד ולחנך את ילדכם בהמשך.זוהי "יריקה" לבאר שאתם שותים ממנו וירייה ישירה ברגל.
    ניתן ראשית לברר,אולי העניין הספציפי הזה לא גובש עדיין ואין אחידות בין המורים, אך יש דרך לקיים שיח ולהביע את דעתכם בנושא, בקביעת פגישה עם מנהלת ביה"ס שאני מאמין ובטוח שתענה בכבוד רב ובהקשבה מלאה.
    ואם אנחנו משתייכים לצוות הנהגת ההורים שאמור לגבות ולחזק את מעמדו של ביה"ס והחלטת ההנהלה על אחת כמה!!! מחוייבים אנחנו לגלות אחריות, לשמש דוגמא לאותם הורים שימנעו במקרה כזה או אחר לנהוג בצורה כזאת פוגענית של הרס והשמצה.את הנעשה לא ניתן להשיב אבל בהחלט ניתן לתקן
    הייתי מצפה כבעל של אחת המורות מצוות ביה"ס שנותנת את הנשמה והלב בכדי לפאר ולרומם את שמו הטוב של מקום עבודתה, לחזור בך מהפוסט ולנהוג באחריות ולהביע התנצלות.מודה ועוזב ירוחם.

  2. מכיר

    קל מאוד לפרסם כתבה בלי לשמוע את האמת אלא להסתמך על עדות האם…
    להכפיש זה פשוט וכתב טוב חייב לשמוע שני צדדים לפני שמפרסם..
    הססיפור כולו הוא קשקוש גדול!!!
    פרי המצאה שם אמא עם רגשי נחיתות

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אז אם זו לא האמת, למה לא לכתוב פשוט מה האמת? אולי מכיוון שזו כן האמת? והתערבות המורה הלא מחנכת בניגוד למצווה היהודית שלא להלבין פני תלמידה?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר