טניה אליאב התכבדה לגזור את הסרט
חניכת בית הספר על שם לובה אליאב. אלמנות טניה, התכבדה לגזור את הסרט (צילום: עיריית ראשון לציון)

נחנך בית הספר על שם לובה אליאב במעמד משפחתו וראש העיר

דב צור בעת חניכת בית הספר: ראשון לציון ממצבת את עצמה כראשונה בחינוך, למידה ועשייה חברתית הן שני צידיו של אותו המטבע"

פורסם בתאריך: 25.3.18 15:45

טקס חנוכת בית הספר החדש בשכונת נחלת יהודה בעיר על שם אריה (לובה) אליאב ז"ל נערך בשבוע שעבר, בנוכחות אלמנתו טניה וילדיו. בית הספר ישתרע על שטח של 2500 מ"ר ובו 18 כיתות לימוד, והוא נבנה ע"י החברה הכלכלית בבנייה ירוקה בשווי המוערך ב-22 מיליון שקלים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

טניה אליאב, אלמנתו של אריה (לובה) אליאב ז"ל שכיהן כחבר כנסת במשך שנים רבות ואף זכה בפרס ישראל על תרומה לחברה אמרה, "אני מודה מאוד לעיריית ראשון לציון על טקס נהדר שגרם לי תחושה טובה מאוד. ילדי כיתות א' דיברו ודקלמו באופן נהדר וזה רק מראה כמה אפשר לחנך את הילדים ולי לא נשאר אלא רק להודות לראש העיר ולצוות המורים על הטקס ולאחל לכולם בהצלחה וחג שמח".

 

ראש העיר, דב צור, הוסיף כי "שמו של אליאב, המתנוסס בשערי בית הספר, הוא תעודת כבוד עבור כל מי שמאמין, שלמידה ועשייה חברתית הם שני צדיו של אותו מטבע. פתיחת בית הספר היא עוד אבן דרך בעירנו, הממצבת את עצמה כראשונה בחינוך. עיר של השכלה, המעודדת חקר, למידה וטכנולוגיה, ובאותה נשימה, גם התנדבות ועשייה חברתית". עוד הוסיף צור, הפעם בפנייתו לתלמידי בית הספר כי "בית הספר יצמח יחד אתכם, וככל שתצמחו, תגבהו ותחכימו, יתרחבו בו מספר הכיתות והתלמידים. לנגד עינינו אנחנו רואים אתכם הופכים בו לאנשים בוגרים ודעתנים, מלאי שאיפות, שדבקים במטרה והופכים חלומות למציאות".

מנהלת בית הספר, סימה ברנדשפיגל, הוסיפה כי "אני שמחה על החלטת רשות העיר להנציח את מפעל חייו של לובה אליאב בדרך חינוכית המבטיחה כי דורות שלמים יתחנכו לאור הערכים הנשגבים בהם האמין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר