ויולטה שקלוב צילום- טל שחר
ויולטה שקלוב צילום- טל שחר

מתמודדת מראשון לציון עלתה לגמר בתחרות מלכת היופי של ישראל

וילטה שקלוב בת ה-21 מראשון לציון היא אחת המתמודדות הסופיות בתחרות מלכת היופי. האם הנציגה הראשל"צית תזכה בכתר?

פורסם בתאריך: 26.6.20 13:23

אחת מ-12 המתמודדות הסופיות בתחרות מלכות היופי השנה היא ויולטה שקלוב, תושבת ראשון לציון בת 21. שקלוב דוגמנית, מורה פרטית ללשון לתלמידי יסודי ועוסקת בתחום הנדל"ן. "האמת  שהגעתי לתחרות הזו די במקרה, אני חתומה בסוכנות דוגמנות והם החליטו לרשום אותי לתחרות. זה תמיד היה סוג של חלום כזה עבורי, אני זוכרת את עצמי כילדה צופה בתחרות וחולמת להיות על הבמה הזו והנה זה קרה", היא מספרת ומוסיפה, "אני יודעת שהתחרות הזו היא לא כמו שהייתה בעבר. פעם היא הייתה משודרת בטלוויזיה, כולם הכירו את כל המתמודדות ומלכות היופי בנו קריירה. היום אולי התחרות פחות זוהרת אבל אני חושבת שברמה האישית זה תואר חשוב והתחרות הזו חייבת להמשיך ולהתקיים".

שקרוב נבחרה כאמור מבין אלפי מועמדות שונות ולדבריה, "אני בטוחה שבחרו בי כי אני לא רק יפה מבחוץ אלא גם מבפנים ולאורך השנים קיבלתי תגובות כאלה מהסביבה. המבחנים לא היו פשוטים אבל אני שם וזה מה שחשוב". 

את זוכרת איפה היית כשקיבלת את ההודעה על הכניסה שלך לתחרות?

"אני לא מאמינה שיש מישיהי שלא תזכור את זה. הייתי בבית, לא משהו דרמטי במיוחד ואז הודיעו לי על זה בשיחת טלפון. כמובן שהתרגשתי ושמחתי מאוד. התקשרתי מייד לאימא ולבן הזוג שכמובן תמכו ועודדו". 

את מורה בבית ספר, איך התלמידים קיבלו את הידיעה הזו?

"האמת שפרגנו מאוד. הם נחשפו לזה במקרה דרך איזו כתבה ובכל יום הם דואגים לומר לי שהם בטוחים שאזכה. לך תדע, אולי זה באמת יקרה". 

תעשיית היופי מתעסקת המון בחיצוניות ופוטושופ, מה דעתך על זה?

"אני לא בעד פוטושופ מוגזם, אני מאמינה במראה טבעי ובעיני פוטושופ יוצר מודל יופי בחברה של משהו בלתי מושג וכתוצאה מכך ילדות ונשים נפגעות, מצד שני אני לגמרי יכולה להבין את הצורך של התעשייה בשימוש טכנולוגיות ועזרים נוספים כמו איפור ליצירת המראה הנכון עבור אותו מוצר"

אגב, מה הדבר הראשון שתעשי אם תזכי?

"אצעק לשמיים שכולם ישמעו – ואז ארוץ לספר לכל מי שיהיה בדרך". 

תחרות "מלכת היופי של ישראל", הנערכת מטעם מגזין "לאשה" מתקיימת בפעם ה-71, השנה גם הקהל בבית ייקח חלק בהחלטה על הזוכה בתואר וזאת על ידי הצבעה באתר YNET שם תוצג הנבחרת הסופית המורכבת מ-12 מתמודדות. ההצבעה תיערך בין התאריכים 23 ביוני ועד ה-2 ביולי  אז ניתן יהיה להצביע למתמודדת המועדפת דרך האתר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר