הפעילים החברתיים יזמו "משאית שמחה" כדי לעודד את התושבים

המשאית של הפעילים החברתיים הצליחה לעודד ולעורר לא מעט תושבים ששהו בהסגר הקורונה. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 30.4.20 16:08

ביום העצמאות ה-72 למדינת ישראל ובכלל בכל ימי הקורונה בלטו "המשאיות המשמחות". בערב יום העצמאות המשאיות היו התחליף לבמות ולזיקוקים בעקבות האיסור על התקהלות, וכך קיבלו התושבים מופעים ומוזיקה מבלי שנאלצו לצאת מהבתים.

בראשון לציון פרט למשאיות שהפעילה העירייה יזמו הפעילה החברתית ומנהלת "פורום ראשון לציון בימת – התושבים", איריס חזן, יחד עם הפעילים אסי נחום וקארין חנוך, הפעלת משאית השמחה שכללה את הדי.ג'יי שרון אדרי, כוכב הילדים צ'יקולולו, הזמר דניאל שמעון, הקלידן יניב יוסף ונהג המשאית יוסף בזנש. זאת, כדי לשמח את התושבים הרבים שנאלצו להישאר בבתים בעקבות הסגר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


האירוע החל בשעה 20:00 ונמשך עד לחצות, במהלכו נסעה המשאית בין הרחובות בשכונות נאות אשלים וקרית גנים. "הרעיון  התחיל בשיחה עם אסי נחום על הסגר של יום העצמאות ותחושת המורל המדוכדכת הכללית של התושבים בעיר", מספרת חזן, "חשבנו כיצד לשמח את השכונה, שנים אנחנו חיים את תושבי השכונה, ורצינו שתהיה נוכחות של שמחה בימים האלה של התמודדות עם נגיף הקורונה כשכולם בסוג של סגר כבר חודש חצי".

לאחר יומיים של תכנונים והשגת האישורים הנדרשים להפעלת המשאית, היא קושטה בדגלי ישראל ודגלי עיריית ראשון לציון ויצאה לרחובות. התגובות לא איחרו לבוא גם מהשטח וגם ברשתות החברתיות, בעקבות השידור החי ב"פורום ראשון לציון בימת – התושבים".

 

הפעיל החברתי אסי נחום, אמר: "התגובות של משאית השמחה הייתה מעל למצופה, קיבלנו פרגון גם לאחר יום העצמאות. קיבלנו טלפונים והודעות מאנשים שמספרים כמה הילדים והם נהנו למרות ההסגר". קארין חנוך מוסיפה כי "חזן פנתה אליה להצטרף למיזם וכי היא מיד נרתמה לעזרה, זכיתי לשמח, אין אושר גדול מזה".

קובי סיידה יו"ר הנהגת הורים מוסדית בבית ספר אמניות אשלים וחבר מועצת ההורים העירונית סיפר כי "היוזמה הייתה מרגשת ומשמחת כאחד, וירוס הקורונה לקח לנו את היחד מבחינה פיזית אבל את השמחה של הראשל"צים אי אפשר לקחת. איריס ואסי, הכניסו שמחת חיים ועשו עבודה נפלאה לתושבי השכונה, בתקווה לעוד יוזמות מבורכות שכאלה, בהן אשמח לקחת חלק".

מראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, נמסר: "אני שמח תמיד על מעורבות של התושבים, זה כיף לראות זאת ומחמם את הלב, כל הכבוד לאלה שעסקו במלאכה בשכונת נאות אשלים, קרית גנים ומרום ראשון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר