צילום: Ruth Black / shutterstock.com

בעקבות צו הבריאות: חגיגות יום הולדת מיוחדות לבעלי מוגבלויות

פרויקט חדש בראשון לציון: מבודדים יחד – חגיגות יום הולדת עד הבית

פורסם בתאריך: 13.4.20 10:58

בראשון לציון החל לפעול פרויקט מבודדים ביחד, שבמסגרתו חוגגים יום הולדת לבעלי מוגבלויות. עידן מזרחי, המשנה לראש העירייה שמוביל את היוזמה, מסביר: "מדובר בפרויקט מרגש וייחודי לתקופה הקורונה – 'מבודדים יחד'. במסגרת הפרויקט, בשיתוף פעולה עם עמותת 'לפרוש כנף', אנו חוגגים יום הולדת לאנשים וילדים עם מוגבלויות מראשון לציון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כחלק מחגיגית יום ההולדת, מגיע מתנדב עם כרטיס ברכה ומחווה קטנה. "המצב הנוכחי לא פשוט לכולם, ובטח לאנשים עם מוגבלות", מוסיף מזרחי, "מחוות קטנות כאלו נותנות הרבה כוח. כמובן שאנו עושים זאת תוך הקפדה על כל ההנחיות של משרד הבריאות וללא מפגש פנים אל פנים. משאירים את הדברים בפתח הבית".

"אני רוצה להודות לחברי יו"ר עמותת לפרוש כנף מתן קוטאי, לסגן ראש העירייה ומחזיק תיק רווחה מוטי עג'מי ולליאת עברי וצוות עובדי הרווחה. אין יותר מרגש מלחגוג לילד יום הולדת, ובטח לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. זה מחמם את הלב ואני מודה לכל המתנדבים בעיר ומזמין מתנדבים נוספים להצטרף אלינו".

מתן קוטאי, יו"ר עמותת לפרוש כנף, הוסיף: "עמותת לפרוש כנף פועלת לשילוב אנשים עם מוגבלות בחברה בישראל, על ידי הנגשת הטיול הגדול. גם בתקופה מאתגרת זו העמותה שמה לנגד עיניה לזכור את האנשים עם המוגבלויות שהקושי עבורם גדול יותר. בימים שכל אחד מתבודד בביתו, לא ניתן לאף אחד להרגיש בודד. כל אחד יכול לקחת חלק ולהפוך את היום לטוב יותר עבור אדם אחר. תודה לסגן ראש עיריית ראשון לציון, עידן מזרחי, על החיבור וההובלה המשותפת. אתם מוזמנים להצטרף ותקבלו מאיתנו פרטים של תושב עם מוגבלות שחוגג יום הולדת".

להצטרפות לחצו כאן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר