יעל עיצוב גרפי והפקות דפוס

סגורים בבית: כך הפך הפורום של איריס חזן לסוג של ערוץ בידור

הפעילה החברתית ומנהלת פורום ראשון לציון בימת-התושבים בראשון לציון, איריס חזן, עובדת בימים אלה ללא הפסקה כדי לסייע לתושבי העיר להעביר את הזמן בבתים

פורסם בתאריך: 5.4.20 19:12

"להיות מנהלת פורום זו זכות, אבל זו גם עשייה 24/7", כך אומרת הפעילה החברתית ומנהלת פורום ראשון לציון בימת-התושבים, איריס חזן. "בחרתי בזה מרצון ובימים אלו של ערבות הדדית בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, העבודה בפורום היא פי כמה יותר אינטנסיבית. יעידו על כך התושבים, שרואים כמה שאני מסייעת להם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפורום של חזן הפך בשבועות האחרונים לפעיל במיוחד, כאשר חזן עושה לילות כימים ומטפלת בכל פנייה שמגיעה אליה, לצד העלאת רעיונות ייחודיים שזכו להצלחה רבה.

חזן: "עקב ההסגר אנשים שוהים ימים שלמים בבית, צופים בסדרות, מבשלים ומנסים להעביר את הזמן עם המשפחה, שזה לא פשוט. השגרה של כולנו נעלמה, גם אצלי בבית, ומהמקום הזה חשבתי על איך אפשר לעשות שמח לתושבים, להפעיל את הילדים ואת שאר התושבים, לשאול שאלות ולעניין את הקהל. ככה עלו לייבים בפורום במספר תחומים, עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בהם צ'יקולולו כוכב הילדים המוכר, דוד גאדג' השף של אולמי גאיה, מיכל גרין בעלת בית ספר לנומרולוגיה, ודיאנה בן צבי מדריכת זומבה. בשונה מתוכניות הטלוויזיה, בפורום אפשר להעלות שאלות ובקשות בלייב, ולקבל תשובות במקום.

השף דוד גאדג' מספר: "איריס חזן פנתה אליי ואמרה שבעקבות המצב היא תשמח לשיתוף פעולה. כמובן שמיד נרתמתי. אנחנו מכירים שנים והלייב היה מצוין. אנשים יצאו עם תובנות והיו ביקורות טובות. היו שם מתכונים קצרים ומעל לאלף צפיות. אני שמח שהצלחנו לעשות טוב".

איריס חזן. צילום :עצמי

מיכל גרין מספרת כי בכל שלישי בשעה שמונה וחצי התושבים מחכים לקבל ייעוץ בכל תחומי החיים. "הלייב האחרון היה מאוד מוצלח. צפו בו מעל ל-1,500 איש והתקבלו מעל ל-600 שאלות. זה ממש טירוף, אבל היה כיף. ראשון מתעוררת וכיף לראות שאנשים עדיין עם ווייב ומחפשים איך להתפתח ולקדם את החיים למרות המצב".

צ'יקו בן לולו, כוכב הילדים, מספר כי את חזן הוא מכיר שנים מפעילויות שהם עשו יחדיו בהתנדבות. כעת הם שוב חזרו לשתף פעולה למען ילדי העיר: "אין דבר שעושה טוב יותר משמחה ואהבת חינם וזה מה שאני עושה בהתנדבות ערב ערב למען תושבי העיר. אני מאחל בריאות לכולם ושניפגש בבמות ובימי הולדת".

דיאנה, מדריכת הזומבה, מספרת כי התגובות מצוינות וכי בתקופה זו חשוב לעסוק בפעילות גופנית: "כשאנחנו רוקדים אנחנו משחררים הורמון של שמחה שמאפשר לנו לשחרר את הנפש, את הרגש והמחשבה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר