ילדים
צילום סנדרה ברון

הסיורים, ההפעלות והמבצעים: כל אירועי יום הבחירות בראשון לציון והסביבה

כל האירועים ביום הבחירות לכנסת ה-23 בראשון לציון ובערים השכנות

פורסם בתאריך: 1.3.20 10:02

מחר (שני) תקיימו הבחירות לכנסת ה-23 בפעם השלישית בתוך שנה, וגם הפעם, האזרחים יהנו מיום שבתון שאותו אפשר לנצל כדי לבלות במגוון פעילויות עם כל המשפחה. בראשון לציון ובערים השכנות נערכים לחגיגה הדמוקרטית וקוראים לתושבים להגיע וליהנות מפעילויות בחינם ובתשלום.

"השקמה ראשון לציון" ריכז כמה מהאירועים המוצעים ביום הבחירות בעיר ובסביבה.

מוזיאון אגם בראשון לציון

במוזיאון אגם בראשון לציון מציעים סיור מקורי לכל המשפחה בין יצירותיו של יעקב אגם במוזיאון שמציג את אוסף עבודותיו. בסיור יוכלו המשתתפים לבחור בין היצירות אותן יצלמו מנקודת מבטם ויקבלו במתנה מהפעילות גלויות דיגיטליות למזכרת ממצלמת Viewfinder. בתום הפעילות המבקרים מוזמנים לשתף את הביקור בפייסבוק ובאינסטגרם עם האשטג #בוחרים_אגם והתמונות יעלו בעמוד הפייסבוק של המוזיאון. הפעילויות בתשלום.

מוזיאון אגם בראשון לציון

מוזיאון אגם בראשל"צ, צילום רן ארדה

 

יס פלאנט בראשון לציון

במתחם יס פלאנט בראשון לציון הכריזו על הטבה שווה ליום אחד, במסגרתה תוכלו לבחור בין הגדלת פופקורן מגדול לענק במתנה, או הגדלת שתייה מבינונית לגדולה במתנה. המבצע יהיה תקף בכל סניפי יס פלאנט ורב חן ביום הבחירות בלבד.

יס פלאנט ראשון לציון

יס פלאנט. צילום: איל תגר

 

מתחמי שלג והפעלות בראשון לציון

עיריית ראשון לציון מציעה לכל התושבים מבחר פעילויות שונות ביום הבחירות, ביניהן מתחמי שלג שיפוזרו ברחבי העיר בארבעה מוקדים שונים.

במדרחוב רוטשילד יתקיימו מגוון אטרקציות, הצגות, הפעלות, משחקי רחוב, סדנאות ועוד, החל מהשעה 10.00 בבוקר ועד השעה 13.30 בצהריים. הכניסה חופשית.

שלג בראשון לציון

 

קניון בת ים

בקניון בת ים מציעים למבקרים ביום הבחירות סדנאות יצירה ללא תשלום לילדים: הכנת קופות חיסכון מעץ/שלט לדלת ועוד. הפעילות תתקיים בין השעות 11:00-14:00- 16:00-19:00.  הכניסה חופשית והפעילות ללא תשלום.

מוזיאון הילדים בחולון

במהלך יום הבחירות, במוזיאון הילדים בחולון מציעים סיורים ומסלולי ילדים פעילים: הביטלס – סיור למשפחות ולילדים מעיל גיל 5 בשעות היוצא בשעות 10:00 ו-12:45, וסיור הביטלס למבוגרים ונוער מעל גיל 12 בשעה 14:3.

סיורי דיאלוג בחשיכה במוזיאון השעות 10:00 ל- 13:00, סיור דיאלוג עם הזמן בין השעות 11:00-13:00, והזמנה לסיורי שקט בין השעות 10:00- 13:00.

כל מסלולי הילדים יהיו פעילים ביום זה וייצאו בין השעות 10:00-13:00.  בנוסף יציבו בכניסה למוזיאון הילדים קלפיות למבקרים, עם שאלות חשובות  ואת תוצאות האמת יציגו כבר למחרת בעמוד הפייסבוק של המוזיאון.

הביטלס במוזיאון הילדים. צילום: צביה בינדר

הביטלס במוזיאון הילדים. צילום: צביה בינדר

 

המדיטק ומוזיאון העיצוב חולון

מדיטק ומוזיאון העיצוב חולון: סיורים לכל המשפחה בתערוכה "אקסטרים", הבוחנת את התופעות המקצינות הסובבות אותנו ואת האפשרויות השונות להתמודדות עמן כמו, אלמוגים מודפסים בתלת ממד המשחזרים שוניות נכחדות, מסכת זימים המתמודדת עם עליית גובה פני המים ומכונה היורה אימוג'ים הממחישה באופן פיסי את השפעתם הרגשית היומיומית.

סיורי בלשי העיצוב בתערוכה "אקסטרים", סיורים שיכללו משימות קצרות ומהנות, באמצעותן יחשפו המשתתפים להתמודדותו של המעצב עם שינויי אקלים, עם חוסר שוויון, והקצנה ועם ההתפתחויות המדעיות והטכנולוגיות. הסיורים יתקיימו בשעות: 11:00 ו-14:00.

תערוכת אקסטרים מוזיאון העיצוב חולון

מיצג בחירות אחרות, מוזיאון העיצוב חולון

 

היכל הקרח בחולון

בהיכל הקרח בחולון מזמינים אתכם לחגוג ביום הבחירות באווירה כיפית במיוחד. בוחרים ומגיעים עם כל המשפחה להיכל הקרח שם תוכלו ליהנות מ50% הנחה על כרטיס הכניסה בין השעות 15:00 עד 20:00, לפגוש את הקמע של המתחם – הפינגווין המחליק שישמח להצטלם עם המחליקים ולהתרגש עם מוזיקה ייחודית ואווירה חגיגית.

בחירות בהיכל הקרח חולון (צילום: חגי כהן)

 

בוחרים ואוכלים

המסעדה הגרוזינית סופרה בבת ים, מרחיבה את שעות הפעילות שלה ביום הבחירות ותהיה פתוחה במהלך כל היום.

במסעדה היוונית תלסה בבת ים יתקיים הפנינג בחירות עם מוזיקה, פינוקים  ואווירה טובה.

במסעדת הגורדוס יציעו מבצע של "פעם שלישית גלידה" שיכלול קילו של גלידת סאנדיי ענקית והפתעות במחיר של 54 שקל.

בסעידה בפארק יחגגו את יום הבחירות לקראת הערב עם די גי' שיגיע להלהיב את הנוכחים ותוצאות המדגם ישודרו על גבי המסכים במקום כשאחר כך המקום יהיה באווירת מסיבה רגועה.

במסעדת הסוהו בראשון לציון מציעים לבוחרים וגם לאלו שהחליטו להימנע מזכות הבחירה, להגיע בערב הבחירות על מנת ליהנות מאווירה רגועה, עם מוזיקה ומסכים שישדרו את תוצאות המדגמי בחירות בשלושת הערוצים.

פעם שלישית גלידה. גורדוס

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שירן

    עם הקורונה שמסתובבת בחוץ
    עדיף שנשאר בבית או באזורים שאינם הומי אדם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר