חגיגות פורים
צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

מיכל הקטנה, הדוד חיים ו"מטוסי על": אירועי פורים 2020 בראשון לציון

המופעים, הסדנאות ותחרות התחפושות: כל אירועי חג הפורים שיחול בעוד שבועיים

פורסם בתאריך: 24.2.20 16:48

ב-10 במרץ ייפתחו חגיגות פורים בראשון לציון עם אירועים, הופעות ומסיבות, שיכללו גם את מיכל הקטנה, הדוד חיים, כוכבי סדרת הילדים "מטוסי על", מיקי וגם מתנפחי ענק.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חגיגות פורים בראשון לציון יתקיימו השנה בארבע במות מרכזיות: פארק נאות שיקמה, גן המושבה, גן בעברית ובימת שיכון המזרח. יריית הפתיחה לקרנבל פורים תהיה ביום שלישי 10 במרץ בשעה 10:00 בבוקר.

פורים בגן המושבה

על במת גן המושבה יעלה המופע של הדוד חיים, אחד מכוכבי הילדים המוכרים והמצליחים ביותר במדינה, "הדוד חיים", בליווי רקדנים.

במהלך ההפנינג תמוקם גם עמדה "קח ותן" שבה יוצעו להורים וילדים תחפושות שכבר אינן בשימוש. התושבים יוכלו להחליף תחפושת ישנה בתחפושת מחודשת שיפקידו בעמדה, וכך תתבצע חלופה של תחפושת ושיתופיות קהילתית. כמו כן, יתקיימו במקום פעילויות אינטראקטיביות מהנות וסדנאות יצירה ייחודיות לכל המשפחה בנושא כבאות והצלה, בנוסף להצגה שתלווה את הפעילויות – סמי הכבאי כוכב סדרת הילדים הבינלאומית.

פורים בגן העברית

הופעה של מיכל הקטנה עם שיריה האהובים, וגם מופע של הילה הכל יכולה. בנוסף ניתן יהיה להנות מיריד משחקים מגוון, ג'ימבורי לפעוטות, סדנאות יצירה מיוחדות לפורים ומשחקי ענק.

פורים בשיכון המזרח

בבימת שיכון המזרח תופיע כוכבת הילדים מיקי במופע בידור מוסיקלי לכל המשפחה. בנוסף יופיע זיו ילד הקריוקי, תושב העיר במופע מקפיץ, משמח וצבעוני לכל המשפחה.

פורים בפארק נאות שקמה

בפארק נאות שקמה יופיעו כוכבי הסדרה מטוסי על. בנוסף יהיה ניתן ליהנות ממופע של נתי הגעתי הופעתי, מופע עם המון הומור ושמחת חיים לילדים ולכל המשפחה.

פורים בגן המושבה. צילום: אביב בן אור

 

במסגרת חגיגות הפורים בעיר, גם השנה יופיעו על הבמות המרכזיות להקות מחול וזמר מקומיות והילדים יוכלו ליהנות גם מקרקסים, סדנאות יצירה ועוד.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, מסר: "כבר בשנה שעברה הוספנו במה בשיכון המזרח והגדלנו את ההיצע והתכנים. תושבי העיר מוזמנים לבחור לאן להגיע וליהנות מאירועים חינמיים המותאמים לכל גיל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ממלאת מקום וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, אמרה: "פורים שמח ומבדח לכל תושבי העיר ותודה לחברה העירונית, לעובדיה המסורים ולכל העושים במלאכה. אני מזמינה את התושבים ליהנות מההופעות, הפעילויות, הסדנאות בכל אחת מהבמות ברחבי העיר".

אלי פולק, שעומד בראש החברה העירונית המפיקה את אירועי הפורים, אמר: "כמדי שנה, הבאנו את מיטב כוכבי הילדים ואנו ממשיכים גם השנה בחגיגות שיכללו גם מתנפחי ענק, סדנאות יצירה, הופעות של להקות מחול ועוד שלל הפתעות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר