מאות בהלוויית הקלידן שנפטר במפתיע והותיר אחריו שני ילדים

יוסי יוסף, בן 46 במותו, נמצא ללא רוח חיים ביום שבו אמור היה להופיע יחד עם המוזיקאי ציון גולן: "התקשרנו עשרות פעמים והוא לא ענה"

פורסם בתאריך: 8.12.19 11:27

ביום רביעי האחרון, הוכה עולם המוזיקה הים תיכונית בהלם: יוסי יוסף, הקלידן שליווה את ציון גולן, אייל גולן ומוזיקאים נוספים, נפטר בטרם עת כשהוא בן 46 והותיר אחריו שני ילדים, בני 14 ו-17.

ביום שישי מאות ליוו את יוסף, שגדל בראשון לציון והובא לקבורה בעיר. יוסף, שנפטר כתוצאה מדום לב, אמור היה להגיע להופעה ביום שבו נמצא בביתו ללא רוח חיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הזמר ציון גולן, שעבד עם יוסף במשך 27 שנים, מספר על הרגע שבו גילו החברים שיוסף נפטר: "היינו לקראת הופעה באשדוד ויוסי לא הגיע, התקשרנו עשרות פעמים והוא לא ענה. זה היה חשוד משום שכל שנות היכרותנו הוא מעולם לא איחר".

"בשלב מסוים ביקשתי מחבר טוב שילך לביתו על מנת לבדוק מה קורה, הדלת הייתה נעולה והוא לא ענה, הזמנו מכבי אש שיפרצו את הדלת ואז גילינו את הטרגדיה", ממשיך גולן, "יוסי היה שרוע על הרצפה. התברר שהוא נפטר מדום לב. קשה לי מאוד לעכל את זה. אני שבור".

מרגלית צנעני, שהכירה גם היא את יוסף, סיפרה: "יוסי היה נגן עולמי. בחור מקסים. גם בארצות ערב הכירו אותו והוא קיבל אין ספור הספדים גם משם. זו אבדה גדולה לעולם המוזיקה הישראלי".

"את יוסי יוסף הכרתי ממפגשים עם אמנים, אך בעיקר דרך שמו הטוב שהלך לפניו. ממעט הזמן שזכיתי לשוחח עמו, גיליתי אדם צנוע ונעים הליכות. על כישרונו יעידו רבים וטובים. טוב שם טוב משמן טוב, יהי זכרו ברוך", אמר יוסי גיספן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר