מצעד דגל הגאווה
אילוסטרציה: שאטרסטוק

נישואים גאים, מעמד חוקי של בן הזוג ורפואה להט"בית: סדרת הרצאות לקהילה הגאה

בחמישי הקרוב תתקיים ההרצאה הראשונה בסדרה. אילנית הרוש, מחזיקת תיק הקהילה הגאה: "ההרצאות מיועדות לקהל הרחב ולא רק לחברי הקהילה"

פורסם בתאריך: 10.11.19 16:45

יוצאת לדרך סדרת ההרצאות לקהילה הגאה בראשון לציון: מה זה אומר בפועל נישואים גאים, איך מעגנים את זה חוקית ומה המעמד החוקי של בן ובת זוג? אלו רק חלק מהשאלות שיעלו ביום חמישי הקרוב בסדרת ההרצאות, שנערכת במרכז הצעירים העירוני, בשיתוף מינהל קהילה, פעילי הקהילה הגאה וארגונים נוספים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אלי ביטון, רכז הקהילה הגאה בעיר, מסביר: "המטרה היא להעביר מידע חשוב לקהילה בנושאים שחשובים להם, כמו למשל נישואי להט"ב, הצורך ברפואה להט"בית, דרכים לרתום מקומות עבודה למאבקים להט"ביים ועוד. אלו נושאים יומיומיים שחברי הקהילה נתקלים בהם ומידע בנושא יכול לעזור להם. בחרנו להציף את הנושאים החשובים לקהילה, ועם זאת לפתוח את ההרצאות לכל פלחי האוכלוסייה כדי שיבינו וילמדו יותר על חיי הקהילה דרך ההרצאות, השאלות והתשובות".

עוד מוסיף ביטון: "מדובר בסדרה של שמונה הרצאות מרתקות, מפי מיטב המומחים בתחום. כמובן שהסדרה הזאת לא הייתה יוצאת לפועל ללא רז קינסטליך ראש העירייה שתמיד תומך בקהילה, מחזיק תיק נוער וצעירים איתי מתיתיהו, והאקטיביסטית הלהט"בית רעות נגר".

אילנית הרוש, מחזיקת תיק הקהילה הגאה, מסרה: "סדרת ההרצאות הן עבודה משותפת שהובלתי יחד עם רכז נוער וקהילת הלהט"ב, ידידי היקר אלי ביטון, וראש מינהל קהילה לשעבר (וכיום יו"ר נעמ"ת) דפנה כרמי שקורי. ההרצאות עוסקות בנושאים הבוערים על סדר יומה של קהילת הלהט"ב והן מיועדות לקהל הרחב ולא רק לחברי הקהילה, אלא גם למי שרוצה להקשיב, ללמוד ולהכיר. אנחנו מקבלים את כולם בברכה וקוראים לציבור להגיע, לשמוע ולשאול שאלות".

 ההרצאה הראשונה תתקיים ביום חמישי הקרוב, ה- 14.11.2019, בשעה 20:00, במרכז צעירים ברחוב יבנאלי 4, ראשון לציון. הציבור הרחב מוזמן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר