הרב קרתי ומיקי אלון

סוכת השמחה: חיילים וסטודנטים בודדים חוגגים יחדיו

מי לא הגיע אמש לסוכת הרב קרתי, שליח "חב"ד בקמפוס" במכללה למנהל? סטודנטים וחיילים בודדים זה לצד זה נהנו מארוחת החג ומזמירותיו של הרב. שבט אחים גם יחד

פורסם בתאריך: 17.10.19 16:12

בזה אחר זה נכנסו אמש (רביעי) לסוכה סטודנטים, חיילים בודדים על אזרחי ואורחים נוספים שהגיעו לחגוג את סוכות עם הרב דותן קרתי, רב המכללה למנהל, ועם מיקי אלון, יו"ר יחד למען החייל בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


האורחים הצעירים, סטודנטים הרחוקים מביתם, או מצויים בבעיות משפחתיות או כלכליות, וכן חיילים בודדים, אכלו בשפע ממטעמי שולחן החג ונהנו מסיפורי ומזמורי החג שהשמיע הרב.

המפגש החגיגי בסוכה נערך במסגרת שיתוף פעולה בין פרויקט "חב"ד בקמפוס", שאותו מוביל רב המכללה למנהל קורתי, לבין עמותת יחד למען החייל בראשון לציון, בהובלתו של היו"ר מיקי אלון.

במסגרת הפרויקט, אותם צעירים בודדים מתארחים גם לארוחות שישי בבית מיוחד שנתרם לחב"ד, בשכונת פרס נובל, מול המכללה למנהל. כל הציוד והמזון נתרם על ידי אנשים טובים מהעיר.

לפני כמה שבועות, הוחלט על שיתוף פעולה בין חב"ד לעמותת יחד למען החייל, במסגרתו יוזמנו להתארח לארוחות השישי גם חיילים בודדים, המתגוררים בעיר.

אמש, כל החיילים הגיעו על אזרחי, ולא ניתן היה להבחין בינם לבין האחרים. כולם היו שמחים וחגיגיים ונהנו להיות אושפיזין מכובדים בסוכתו של הרב קרתי.

בסוכה התארח גם רב השכונה, הרב גורן, שחיזק את הנוכחים בדברי תורה, וקרא לאחדות בעם, בדיוק כפי האחדות בסוכה.

"זו זכות גדולה לשמוח בחג ולעשות זאת יחד עם החיילים שלנו שמשרתים את הארץ", אמר מיקי אלון והוסיף, "שיתוף הפעולה היה נהדר, החיילים נהנו וכל מי שהיה נהנה מאוד משמחת החג".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר