שרית חדד. צילום: עדי אורני

יוצאים מהעיר: מה מחכה לכם בחול המועד סוכות ברחבי הארץ?

פסטיבל הגיימינג הגדול, מופע משותף של שרית חדד עם תזמורת ירושלים והופעה בינלאומית של סמי הכבאי: כל הפעילויות לכל המשפחה בימי חול המועד

פורסם בתאריך: 14.10.19 11:47

משחקי הכיף

במהלך חול המועד סוכות יתקיים בקניון באר יעקב הפנינג של משחקי כיף, עם מגוון פעילויות מגניבות לכל המשפחה: מיני באולינג, כדורגל שולחן, ביליארד, כדורסל, קונסולות משחק, שולחן הוקי אוויר והפתעות נוספות. הכניסה וההשתתפות חופשית.

בנוסף ייתקיים המופע של גברת שינשין: כוכבת סדרת היו-טיוב המוצלחת שמשודרת גם ב-HOT וגם ב- YES VOD, ביום שלישי, 15 באוקטובר, בשעה 16:30. מופע מוזיקלי מהנה לכל המשפחה במהלכו היא נחלצת להצלת ספרי הילדים מארץ שרבוטיה, מידי השדון קושקושון.

מתי: חול המועד סוכות, "משחקי הכיף" ימים שלישי-חמישי בתאריכים 17-15 באוקטובר, בין השעות 11:00 עד 13:00. המופע של גברת שין שין יתקיים ביום שלישי, 15 באוקטובר, בשעה 16:30.

איפה: רחוב שא-נס 17, באר יעקב

מחיר: חינם.

מופע של גברת שין שין. צילום: אור דנון

 

פסטיבל "ג'ויסטיק פלוס"

אירוע הספורט החווייתי הגדול בישראל לצעירים ובני נוער "ג'ויסטיק פלוס" בעולם הגיימינג,  ייערך בחול המועד סוכות בהיכל שלמה בתל אביב, ויכלול אירועי הספורט החדשים של דור ה- Z הסמארטפוני, וקונסולות המשחקים שהפכו לתופעה מטורפת וסוחפים עשרות מיליוני צופים ברחבי העולם.

בהשתתפות גיימרים מקצועיים, כוכבי רשת ושדרני ספורט מובילים, שיתחרו ראש בראש במשחקים: 20 FIFA  החדש שיושק בסוף החודש, 02K2NBA  פורטנייט ו- WWE 2K19.

מתי: יום שלישי, 15 באוקטובר, החל משעה 9:00.  היכל שלמה , דרייב אין

איפה: היכל שלמה, דרייב אין, תל אביב

כמה: כרטיסים החל מ-129 ועד 249 שקל.

 

פסטיבל תרבות יהודית

במתחם סוזן דלל בתל אביב יתקיים פסטיבל וייחודי המציע פרספקטיבה אחרת על התרבות היהודית. הפסטיבל יציג בבכורה מופע השקה לאלבום "שרות זלדה" מסדרת "גיבורי תרבות" הכולל הלחנות חדשות לשיריה של זלדה.

במופע ישתתפו נרקיס, אתי אנקרי, אסתר רדא, יסמין לוי ועוד רבות.

עוד בפסטיבל סדרת מפגשי מעשיות בין דמויות שונות, ביניהם: השדרנית והפובליציסטית לבנת בן חמו והזמרת דניאל סאן קריאף, המוזיקאים מאיה בלזיצמן & מתן אפרת עם הקולינר ואיש בר הקיימא הדיי עפאים. שולי רנד במופע מוזיקלי תיאטרלי מיוחד לפסטיבל בשם "ניצוצות", מופע של להקת המחול "אתגליא" ועוד.

מתי:  17-16 באוקטובר

איפה: מרכז סוזן דלל

מחיר: כל המופעים בתשלום.

נרקיס. צילום: טל עבודי

 

פסטיבל "בציר חדש"

פסטיבל "בציר חדש" התשיעי שהפך למסורת תרבותית ואמנותית בעיר יבנה יעניק במה לאמנים ויצירות שיובילו את החידושים בתחומי האמנויות והבמה.

הפסטיבל ייפתח במופע משותף של שרית חדד עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב, בניצוחו של מאסטרו תום כהן, שבו יבוצעו יצירות מובחרות מימי הזוהר של הזמר המזרחי והים תיכוני. מדובר בהפקה מיוחדת לפסטיבל בציר חדש, אשר בהמשך תועלה במסגרת הפסטיבל לראשונה בישראל, על בימת היכל התרבות.

בנוסף, בכורה חגיגית למחזמר "צ'פלין" מאת כריסטופר קרטיס ותומאס מהאן בבימויו של שוקי וגנר ובכיכובם של של עופר ביטרמן, מיקי קם/טלי אורן, ירון ברובינסקי, אבי גרייניק ועוד.

מתי: פסטיבל יימשך שלושה ימים, החל מ-15 באוקטובר  ועד 17 באוקטובר

איפה: ברחבי העיר יבנה

מחיר: חלק מהפעילויות בתשלום וחלקן בחינם.

סדנאות כרטיסי ברכה

סדנאות יצירה של גרפוס, במסגרתן המשתתפים יעצבו כרטיס ברכה לחג סוכות. ההשתתפות בסדנאות מגיל 3 ומעלה. ההשתתפות מוגבלת ל-25 משתתפים בכל סבב.

מתי: ביום חמישי, 10 באוקטובר, בשעות 16:30 וב-17:15

איפה: קניון לב הפסגה, שדרות משה דיין 106, פסגת זאב, ירושלים

מחיר: חינם.

סדנת יצירת ברכה לסוכות. צילום: גרפוס

לילה טוב פשוש

מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באונ' תל אביב מזמין אתכם להגיע בתקופת החגים לחקור, להתבונן ולראות את הטבע בעיניים אחרות עם שלל פעילויות לקטנטנים, סיורים מודרכים, סדנאות ועוד.

בין הפעילוית: לילה טוב פשוש – לינת לילה במוזיאון הטבע, בואו לפגוש את מוזיאון הטבע… בפיג'מה.

אתם מוזמנים לקחת חלק בפעילות קיץ חווייתית ומופלאה לכל המשפחה: לגלות איך נראה המוזיאון אחרי שמכבים את האורות –  לחקור, ללמוד וליהנות.

מתי:  17 באוקטובר, בשעה 20:00

כמה: 520 שקל להורה ולילד (יש לסמן שני כרטיסים. המחיר מתעדכן אוטומטית לפני התשלום).

 

מסיבת פיג'מות

למשך שלושה ימים בלבד בית ציוני אמריקה יהפוך לפנטזיה של מסיבת פיג׳מות לילדים עם כל מה שילדים חושקים בו. יוקמו כ-10 מתחמי פעילות מיוחדים באווירה ביתית, שיעניקו למבקרים חוויה מלאה עניין ויצירתיות.

הפעילויות כוללות סדנאות יצירה בעץ ולבד, הצגות, מופעים, מתחם רכבות, מתחם ״קמפינג״ (בתוך חלל מוחשך), מבצר סדינים וכריות, יוגה, משחקי לוח, מבוך קרטון ענקי, פוסטרים ענקיים לצביעה ביחד ועוד.

מתי: 15-13 באוקטובר, בשעות היום

כמה: עד גיל 1.5 – כניסה חופשית.

כרטיס מלווה 40 שקל. מעל גיל 3 בלי הצגה – 60 שקל. מעל גיל 3 כולל הצגה – 75 שקל.

מסיבת פיג'מות בבית ציוני אמריקה

 

סמי הכבאי – בקרקס

סמי הכבאי מגיע לראשונה לישראל במסגרת מסע הופעות בינלאומי עם הפקה מרהיבה, מושקעת ורבת משתתפים – ההרפתקה הגדולה של סמי הכבאי בקרקס. משך ההצגה: כשעתיים כולל הפסקה

מתי: 15 באוקטובר ,יום שלישי, המשכן לאמנויות הבמה, באר שבע.

16 באוקטובר, יום רביעי, מרכז הקונגרסים, חיפה.

20-17 באוקטובר, ימים חמישי-ראשון, היכל שלמה, ת"א.

 

"נתי הגעתי הופעתי"

ילדי אשקלון והסביבה מוזמנים לצפות במופע "נתי הגעתי הופעתי", המגוללת את סיפורה של נתי, ילדה מצחיקה, מרגשת, דואגת לחבריה כשעולם הדמיון והמציאות מתערבבים אצלה עם המון הומור ושמחת חיים. כוכבת הילדים האהובה בארץ תעלה מופע מוזיקלי מצחיק, ערכי ומרתק לילדים ולכל המשפחה.

מתי:  15 באוקטובר, בשעה 11:30

איפה: קניון חוצות אשקלון: שד' בן גוריון, רחוב נח"ל 1, אשקלון.

מחיר: חינם.

נתי הגעתי הופעתי. צילום: שרון יצחק

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר