כוכבי הטיק טוק מגיעים למופע ראשון מסוגו בראשון לציון

במהלך המופע שמבוסס על האפליקציה הפופולרית ייערכו אודישנים למשתתפים מהקהל. אבי סהר, כוכבת הרשת בת ה-14 מראשון לציון: "זה כמו שורת המקהלה"

פורסם בתאריך: 2.10.19 17:16

כוכבי הרשת הגדולים והבולטים בישראל עברו כבר מזמן לבמות הגדולות ולמפגשי מעריצים, וכעת הגיעה שעתה של איב סהר. במהלך חול המועד סוכות, 21 באוקטובר, תגיע סהר יחד עם כוכבי
ה-"טיק-טוק" למתחם סינמה סיטי בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מדובר על מופע יחיד מסוגו, המבוסס על האפליקציה הפופולרית, שייפתח ב-14 באוקטובר, ערב חג סוכות בכל מתחמי היס פלאנט ברחבי הארץ, ובו תיקח חלק כוכבת הרשת איב סהר, בת 14 מראשון לציון. "הגעתי להצגה הזו די במקרה, ראיתי על מה מדובר וראיתי שזה דברים שאני אוהבת ושגם חברים שלי יהיו שם אז הלכתי על זה", מספרת סהר.

המופע המיוחד, בהפקת חברת Teenk, יכלול את כוכבי הרשת הגדולים, בהם לאון שניידרובסקי, נבו עמרני, מיכל מצוב, שירז שוקרון, אלרום, אן בן ציון, הצמד ריבוקס, לירז טורק, מאיה ג'ריס, איב סהר, הסטודיו קידז, ליה ממן, שלי צירינג, רוני סורול, נועה עמבור, ג'קלין אגביאן, ובייבי ג'ואל.

במרכז עלילת המופע לאון שניידרובסקי, שנמסה להגשים את חלומו ולהפיק מופיע טיק טוק ראשון בארץ. בעזרת ארבעה מחבריו, כוכבי היוטיוב, הוא מתחיל לבחון את השחקנים וערוך אודישנים גם לבני נוער מהקהל. "מדובר במעין גרסת 2020 למחזמר שורת המקהלה, בשילוב הרשתות החברתיות", מסבירה סהר, "לאון מקסים והעבודה איתו הייתה מדהימה לאורך כל תקופת החזרות, הוא כוכב רשת וממנו אני והאחרות למדנו לא מעט".

 

את מחזיקה בכמעט 100 אלף עוקבים. את מרגישה שזה משנה אותך?

"ממש לא, יש בזה יתרונות וחסרונות, מטבע הדברים אני משמשת דוגמה ואני לא תמיד יכולה לעשות על מה שאני רוצה. אני מודעת להשפעה שיש היום לרשתות החברתיות על כולם ואני רואה את זה בפועל, ההתייחסות היא שונה. אתה פתאום מוכר ברחוב, פונים אליך עם הרבה הצעות מסחריות. אני בהחלט שמחה שטיק טוק היא הפלטפורמה הכי חזקה היום לצילום סרטוני ליפסינק, בשנים האחרונות האפליקציה הפכה יותר ויותר פופולרית ומשכה אליה המון ילדים, וכך יצרה כוכבי רשת מפורסמים כמוני".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר