רכבי מועדון החמש

המועדון הגדול ביותר לרכבי אספנות מגיע לראשון לציון

"מועדון החמש" מתמקם בעיר עם שלל רכבים קלאסיים ומפוארים. עופר סגל, חבר המועדון: "זוהי אטרקציה לכל המשפחה"ס;

פורסם בתאריך: 24.9.19 16:19

מועדון החמש מגיע לראשון לציון. מועדון החמש הוא מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל. הוא מאגד בתוכו את אספני וחובבי הרכבים הוותיקים, המאופיינים לרוב במראה מרשים ומעורר עניין. המועדון הוקם בשנת 1985 והוא נחשב למועדון הרכב המוביל והגדול בישראל.

עופר סגל תושב העיר, החבר במועדון מזה שנים רבות, מספר כי זו הפעם הראשונה שהמועדון צפוי להגיע באופן קבוע לראשון לציון והוא מעריך כי תהיה לו התעניינות רבה בקרב התושבים. סגל סיפר כי עד כה, מי שהיה מעוניין ליהנות בימי שישי ממכוניות אספנות, היה נאלץ להגיע לחולון לחניון אגד או למוקדים אחרים בארץ. אולם, לאחרונה מכרו את השטח המועדון בחולון והאספנים חיפשו מקום חדש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

"לאחר שיחה עם מקסים בביצקי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, הצלחנו לשלב כוחות ולהביא את המועדון לעיר, כך שאין ספק המיזם יפיק תועלת לכולם" מספר סגל.

ביום שישי הגיעו מאות אנשים ופעילים לשכונת נאות השקמה למגרש בית הספר מקומי. שם הציגו את רכבי האספנות ומכרו חלקי חילוף למעוניינים.

לדבריו של סגל, המתגורר בעיר מעל 15 שנה, המועדון מעוניין להרחיב את הפעילות שלו תוך שיתוף פעולה עם הקהילה המקומית כבר בעתיד הקרוב. "הכיוון מאוד חיובי", אומר סגל ומרחיב "אין לי כל ספק שזוהי אטרקציה לא רק  לאוהבי רכבי אספנות אלא גם לאנשים המעוניינים להגיע עם המשפחות והילדים וליהנות מתצוגת הרכבים המרשימה. הגעת מועדון החמש לראשון רק תיטיב עם התושבים".

סגן ראש העירייה, מקסים בביצקי אמר בתגובה להגעת המועדון "מנהלי המועדון פנו אלי בבקשה להגיע ולהקים כאן את המועדון, אחרי הכל אין סיבה שזה לא יתקיים בראשון, העיר הרביעית בגודלה בארץ, לדבריהם אנשי המועדון לא קיבלו תמיכה בראשון עד כה, שמחתי לעזור בנושא ואני רואה בכך יוזמה מבורכת שתושבי העיר יכולים לצאת וליהנות בימי שישי מספר פעמים בשנה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

 

 

רכבי מועדון החמש

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר