הבר רחוב. צילום: רועי ואנה

סוגרים את הקיץ בראשון לציון: מוש בן ארי וחלוקת מלגות

הבר רחוב ייסגר בחלוקת מלגות בהיקף של כחצי מיליון שקל והופעה חינמית של מוש בן ארי. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 10.9.19 13:50

בראשון לציון נפרדים מהקיץ ומהבר רחוב באירוע ענק שיתקיים ביום רביעי הבא, 18 בספטמבר, במדרחוב רוטשילד: ראש העירייה, רז קינסטליך, יחלק מלגות ותעודות הערכה ל-80 סטודנטים על פעילותם החברתית ולאחר מכן תתקיים הופעה חינמית של מוש בן ארי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אירוע ייפתח בחלוקת מלגות בהיקף של כחצי מיליון שקל, מתוכניות המלגות השונות של מרכז הצעירים. כמו כן, יוענקו תעודות הערכה לתלמידי המכינות הקדם צבאיות ובוגרי התיכון שיוצאים לשנת שירות. בתום חלוקת המלגות והתעודות תתקיים הופעה של מוש בן ארי.

מיזם בר רחוב פעל בקיץ במדרחוב רוטשילד בשעות הערב. כאשר לאורך המדרחוב פוזרו כיסאות ושולחנות ליושבי הברים שנפתחו תחת כיפת השמיים והציעו אוכל ואלכוהול במחירים מוזלים, כרמו למשל כוס בירה בעשרה שקלים.

בנוסף, מרכז הצעירים באגף הנוער והצעירים במינהל קהילה ומנהלת העיר ההיסטורית בחברה העירונית, שהיו אחראים על הפעילות של הבר רחוב, קיימו במהלך הקיץ אירועים מיוחדים, כמו ערבי במה פתוחה והופעות להקות צעירות.

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק מדרחוב רוטשילד, עידן מזרחי מסר: "אושר גדול לראות את מרכז העיר, לב ליבה של המושבה, מתמלא בצעירים בערב ובלילה, נהנים מאוכל, שתייה ומוזיקה טובה ומצד שני מעודד מאוד לראות את העסקים נהנים גם הם ונשארים פתוחים עד השעות המאוחרות, זה ללא ספק רווח לכולם".

המשנה לראש העירייה, מחזיק תיק הצעירים, איתי מתיתיהו, הוסיף: "אני שמח שיש לנו שתי סיבות טובות לחייך הערב. ראשית משום שנוצרה מעורבות של סטודנטים למען הקהילה מתוך מעורבות וערבות הדדית, ושנית בגלל שהסטודנטים מתוגמלים על עשייה ורצון לשינוי. אני גאה בפעילות של אגף הנוער והצעירים בעיר. נמשיך לקדם ואף להגדיל את מספר המלגות החברתיות בשנה הלימודים הבאה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

צילום "תמונה _ בר רחוב"- רועי ואנה

צילום תמונה מספר 2- עידן גרוס

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר