מיכאל ושירן ספיר (צילום: טינק פטור מתשלום)

"משפחת ספיר" כובשת את הרשת: "הילדים מאושרים לקחת חלק בסרטונים"

בני הזוג שירן ומיכאל מתפרנסים מכמעט מיליון מעריצים ברשתות חברתיות. הנוסחה: סרטונים משפחתיים ומתוקים

פורסם בתאריך: 31.8.19 14:27

"לפני כשנתיים העליתי סרטון קצר ומצחיק לפייסבוק, בו מופיעה יחד איתי בתי אלין. הסרטון תפס תאוצה וצבר מאות אלפי צפיות ושיתופים, ובמרוצת הזמן הוביל אותי לפתוח ערוץ יוטיוב משפחתי, בו העלנו כל בני המשפחה אתגרים, חוויות ותיעוד של חיי היומיום המשפחתיים", כך מספר מיכאל ספיר, אב המשפחה שכבשה את הרשת.

כוכבי הרשת מיכאל ספיר בן ה-26, אשתו שירן בת ה-24 ושני ילדיהם אלין בת החמש ואלרועי בת הארבע מתגוררים בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המשפחה מפעילה ארבעה ערוצי יוטיוב ולהם כמיליון מנויים, עמודי אינסטגרם לכלל בני המשפחה, אחריהם עוקבים מאות אלפי אנשים, והם מקיימים מפגשי מעריצים ברחבי הארץ.

"השיגעון התחיל כשעלה הסרטון הראשון שלי, הוא הפך לויראלי והבנתי שעליתי פה על קונספט שמדבר לאנשים. אחרי שזרים גמורים ניגשו אליי ברחוב וביקשו להצטלם וסיפרו לי שכל המשפחה שלהם עוקבת אחריי", מספר ספיר.

"פתאום ביקשו ממני לצלם ברכות לימי הולדת ושאחתום עם הקדשה אישית. בסרטון השני שהעליתי זכיתי להמון שיתופים, צפיות ותגובות, כולל מעמודי הומור מובילים בפייסבוק או תכניות טלוויזיה שמסקרים תופעות ויראליות, כל זה הבהיר לי שאני יודע לספק תכנים מעניינים".

על הפריצה של משפחתו לתודעה, אומר האב: "התחלתי לפעול ביוטיוב כשהסביבה הייתה מלאה בנערים, וכשהייתי בן 24 העליתי סרטונים עם הילדים שלי, כנראה שזה ענה על צורך של אנשים אחרים שלא היה לו מענה עד כה. השילוב של הילדים עם הקסם האישי הטבעי שלהם תרם בהחלט, גם כשהם לא ידעו ממש לעקוב אחרי תסריט כשצילמנו את המערכונים".

מה עשית לפני שהפכת לסנסציית רשת?

"עבדתי כמנהל קו ייצור במפעל, ללא שום רקע בעריכה וצילום. שיחקתי עם הפלאפון ולמדתי להכיר לאט לאט תוכנות מחשב חובבניות. בזכות היוטיוב ועולם הרשת נפתחה לי אפשרות לבלות עם הילדים ולהרוויח את לחמי, תוך כדי שילוב הפעילויות היומיומיות", סיפר מיכאל.

הרשת הפכה לעבודתו העיקרית בשנתיים האחרונות, "בעידן שלנו אפשר להתפרנס מכל דבר שאתה טוב בו ואוהב אותו. יש אנשים שיכולים להתייחס ליוטיוב כתחביב בלבד, והם לא ירוויחו ממנו, אבל אנחנו לקחנו את התחביב והפכנו אותו להתמחות של ממש. לא לחינם אנחנו משתפים פעולה עם מותגים וחברות מובילות", הסביר ספיר.

לדבריו של ספיר, ההצלחה הייתה הפתעה כיוון שלא חשבו שיוכלו להתפרסם ברמה כזו, "לא שיערנו לדקה אחת שזה יגיע לרמה כזאת פנומנלית, ואני אומר את זה בצורה חד משמעית שלא משתמעת לשתי פנים. התחלנו בידיעה שאנחנו עושים את זה בשביל הכיף שלנו, וזה פשוט גדל לממדים שעלו על כל הציפיות".

יש לכם סרטונים רבים עם מיליוני כניסות ומאות אלפי צפיות, יש סרטון שהפתיע אתכם לטובה מכמות הצפיות, שלא ציפיתם שהוא יקצור הצלחה?

"בוודאי, יש למשל סרטון שצילמנו עם הבת שלי שדיבר על סיפור מאוד אישי, שמראה את הילדים חוזרים הביתה מהגן ומביאים הביתה חבר. פתאום בלי הכנה מראש, הילד התחיל להיות הבוס של הבית וחילק לכולנו פקודות – אתה תכין לי אוכל, את תשימי לי את הערוץ הזה, אתה תיתן לי לשחק במשחק הזה. תוך שעות הסרטון התייצב במקום בראשון בסרטונים החמים של יוטיוב, כשאפילו לא הייתי שחקן מרכזי בסרטון. היה על הסרטון הזה כתבות, דיבור ויראלי ברשת, היום יש לסרטון הזה כבר יותר משתי מיליון צפיות".

עבודה אינטנסיבית בין בני הזוג לא יוצרת חיכוכים?

"אני חושב שבמקרה שלנו זה הפוך לחלוטין. כשאתה עובד בעבודה 'שגרתית' אתה מרוחק לזמן ממושך מבני המשפחה שלך ומבת זוגתך, אני חושב שזה יכול רק להרחיק. בזכות זה שאנחנו מבלים כל היום ביחד אנחנו תמיד שם אחד בשביל השנייה, 24 שעות ביממה. אנחנו תומכים אחד בשנייה וזה סוד ההצלחה שלנו. אין פה משחק או הצגה, אלו החיים שלנו ואנחנו נהנים מזה ביחד עם הילדים. בעיניי להיות בחיק המשפחה כל היום זו נוסחה מוצלחת לחיי זוגיות ומשפחה בריאים ומאושרים".

מה התגובה הכי מוזרה שקיבלתם?
"שירן ואני הופענו יום אחד ללא הילדים וניגשה אלינו אמא ששאלה אם הילדים הם באמת הילדים שלנו, או שהם שחקנים מקצועיים. זה היה הזוי אבל זה הצחיק אותנו לעוד הרבה שעות אחרי זה".

 

מה הביקורת הכי לא מוצדקת שנתקלת בה לגבי הפעילות שלכם?

"הביקורת הכי לא מוצדקת זה שאנחנו לא נותנים לילדים לבחור אם להשתתף במיזם הדיגיטלי שלנו או לא. אני מעניק לילדים שלי את כל מה שהייתי שמח שהיו מאפשרים לי, כשאני הייתי בגילם. לי בתור ילד לא היה את כל השפע שהילדים שלי נולדו לתוכו. אני יודע שהילדים מאושרים לקחת חלק בסרטונים שלנו, במיוחד כשמכבים את המצלמה והחיוך לא יורד מהפנים שלהם. אם המצב היה מזויף – הם לא היו מחייכים ומאושרים".

מבחינתך זו לא חדירה לפרטיות הילדים?

"אנחנו חיים בעידן שהטכנולוגיה בונה את העולם שלנו. העולם התקדם והילדים שלנו נולדו לדור שהמסכים שולטים בו, כך שזה קורה איתנו או בלעדינו. גם אם נגיד ואלין לא הייתה מככבת בסרטונים שלנו והיא הייתה רוצה בעוד שנתיים להיות כוכבת אינסטגרם, לא הייתי מונע את זה ממנה. אנחנו פתחנו להם את האופציה שהם יוכלו לעסוק בה בעתיד".

איזו עוד פסגה תרצו לכבוש?
"אחרי שטעמתי מעשייה בפרויקטים טלוויזיוניים אנחנו שואפים לצלם סדרת טלוויזיה בכיכוב המשפחה כולה", סיכם ספיר.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציוןכאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר