פסטיבל המוזיקה ה-32 בראשון לציון: 100 אמנים ועשרות הופעות וחיבורים

הפסטיבל שיתקיים באמצע אוקטובר יכלול לא מעט הופעות מיוחדות, מחוות וחיבורים מפתיעים זין זמרים ומוזיקאים. כל הפרטים על הפקת הענק:

פורסם בתאריך: 12.8.19 12:31

פסטיבל המוזיקה של ראשון לציון יוצא לדרך בפעם ה-32. הפסטיבל יתקיים ב-14-19 באוקטובר, ויכלול גם השנה הפקות מקור וחיבורים בין אמנים שונים. בסך הכל ייקחו חלק בהפקת הענק יותר מ-100 אומנים ויוצרים, עם מופעים מסקרנים וחד פעמיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השנה, במסגרת הפסטיבל, תחגוג להקת "גזוז" 40 שנה. הלהקה שנוסדה על ידי דני סנדרסון, הספיקה בשנת פעילותה להוציא שני אלבומים עם יותר מ-20 שירים, שחלקם הפכו לקלאסיקה ישראלית. בפסטיבל יקתיים ערב מיוחד שאותו יוביל סנדרסון, בהשתתפות אורחים מיוחדים בהם מזי כהן, מוש בן ארי, מאור כהן, בניה ברבי ושפיטה.  

כמו כן, יתקיים בפסטיבל מופע הצדעה מיוחד לאגדות הזמר הים תיכוני באירוע ענק שיתקיים בבימת הלייב פארק, אותו יובילו חברי הפרויקט של רביבו. במופע ההצדעה ישתתפו ענקי הזמר הים תיכוני, בהם אבנר גדסי, דקלון, זהבה בן, חיים משה, ישי לוי, מרגלית צנעני ושימי תבורי.

בנוסף, פסטיבל ראשון לציון יציין ארבע עשורים לענק הזמר החסידי מניו יורק –  אברהם פריד, שיקיים על הבמה מופע עם התזמורת הסימפונית ראשון לציון, שתלווה את מיטב להיטיו מהתקופות השונות.

גם השנה פסטיבל המוזיקה יחלוק כבוד לאמנים הוותיקים והצעירים עם מגוון של מופעים משותפים. דני רובס יארח את מתי כספי, חווה אלברשטיין ושלומי שבן יקיימו מופע משותף, יובל דיין תארח את עידן חביב, יובל בנאי יבצע ממיטב הקלאסיקות של אביו, יוסי בנאי ז"ל, עילי בוטנר ישתתף בערב חגיגי ומיוחד עם ילדי החוץ, ובהשתתפות אורחת מיוחדת – משי קלינשטיין ושירי מימון תעלה על הבמה עם הפקה מיוחדת בהשתתפות תזמורת צה"ל.

עוד במסגרת הפסטיבל: מופעי חוצות הפתוחים לקהל הרחב ברחבי העיר בסימן שני מופעים בערב, במהלכם יבצעו האומנים שיתופי פעולה ויקיימו מופעים יחד ולחוד: מוש בן ארי ושרית חדד, נסרין קדרי ואתניקס וירדנה ארזי וליאור נרקיס.

השנה יתחדש הפסטיבל לראשונה במתחם מוזיקה לילדים בגן המושבה ויקיים שפע של פעילויות תרבותיות מוזיקליות שנבנות במיוחד לפסטיבל ובמיוחד לילדים: סדנאות, פעילויות יצירה מיוחדות וצבעוניות, אטרקציות ומתקנים מוזיקליים, מופעי ילדים ועוד – הכניסה חופשי.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר