נינג'ה
פ

הקייטנות הסתיימו: כל הפעילויות לילדים בראשון לציון בלי לרוקן את הארנק

1,000 מ"ר של דינוזאורים ללא תשלום, הופעות חינם במתחם ה'יס פלאנט', פסטיבלים, פארק רשמי של נינג'ה ישראל וגם: תערוכת דרקונים

פורסם בתאריך: 5.8.19 12:07

הקייטנות הסתיימו הימים חמים וההוצאות כבדות. "השקמה ראשון לציון" מביא לכם את הארועים הקרובים לבית בחינם וגם בתשלום לכם – נשאר רק לבחור.

במתחם G בסינמה סיטי תוכלו לבלות עם הילדים בפארק הדינוזאורים, הפארק המשתרע על שטח של כ – 1,000 מ"ר כולל למעלה מ 15 דמויות דינוזאורים בגדלים שונים ו 2 רובוטים הנשאים לגובה של 10-12 מטר כל אחד. והוא כולל מנגנון הפעלה ייחודי שיוצר התרחשות חיה הכוללת תנועה תאורה וסאונד שמופעלת  בכל שעה עגולה למשך 5-10 דקות. הכניסה היא ללא תשלום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


yesPLANET, מציעה "קיץ גדול מהסרטים" ביס פלאנט ראשון לציון ויס פלאנט ירושלים עם הופעות של בן זיני וטיילור ואנה זק – ביום שני ה-12.8 וההופעה של אנה זק ביום שלישי ה-27.8. מספר המקומות מוגבל ל- 500 אנשים מטעמי רישוי ובטיחות, מומלץ להגיע מוקדם. והכניסה חופשית.

צילום: דניאל אליסטר

 

קניון הזהב בראשון לציון  יוזם בקיץ  מספר פסטיבלים שיתפרשו על  פני מספר ימים, הכניסה לפעילויות היא ללא תשלום. בין הפעיליות  פסטיבל VR ותלת-מימד. בתאריכים: 11-13 לאוגוסט. וכן פסטיבל הקרקס, בתאריכים: 18-20 לאוגוסט.

בקיץ שעבר נראה כי מדינה שלמה נכנסה לטירוף הנינג'ה בעקבות "נינג'ה ישראל', ובראשון לציון נפתח פארק רשמי של נינג'ה ישראל. הוא מכיל מאות מטרים של מסלולים ועשרות מתקני נינג'ה ביניהם מתקני הנינג'ה האייקונים: הקיר המעוקל, הסטפרים,  צינור הטבעות, הגשר השבור, הקורה המתהפכת ועוד מגוון רחב של פעילויות נינג'ה לכל הגילאים. הפארק ממוזג ומקורה והוא מאפשר חווית נינג'ה יוצאת דופן שתיתן הזדמנות לכל אחד למצוא ולמצות את הנינג'ה שבו. כרטיסים החל מ-79 שקל.

צילום: יניב מזרחי

בתחילת אוגוסט  נפתחה בראשון לציון לראשונה בעולם תערוכת דרקונים, מדובר ב-21 דמויות אנימטרוניקס של דרקונים מכל הסיפורים והאגדות לאורך השנים שהגיעו לארץ, ויכניסו את הילדים לעולם קסום. הדמויות זזות נושמות, מוציאות קולות. כרטיסים החל מ-59 שקל.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר